واکنش ساری بعد از تقدیم قهرمانی به یوونتوس


ساری  سرمربی همیشه شاکیِ ناپولی، پس از پیروزی 2-0 تیمش در خانه سمپدوریا و مسجل شدن قهرمانی یوونتوس، در گفتگو با مدیاست پریموم گفت: خیلی واضح است که یوونتوس از هر نظری قدرتمندترین تیم ایتالیا است. خیلی بازی های آن‌ها را دنبال نکرده ام و به همین خاطر نمی توانم بگویم بهترین تیم هستند یا نه. ساری درباره اینکه...

ساری : یوونتوس قدرتمندترین تیم ایتالیا است

واکنش ساری بعد از تقدیم قهرمانی به یوونتوس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۷:۴۵
واکنش ساری بعد از تقدیم قهرمانی به یوونتوس

سرمربی ناپولی ترجیح داد به یوونتوس تبریک نگوید و بابت زمانبندی بازی های سری آ به سازمان لیگ بتازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساری سرمربی همیشه شاکیِ ناپولی، پس از پیروزی ۲-۰ تیمش در خانه سمپدوریا و مسجل شدن قهرمانی یوونتوس، در گفتگو با مدیاست پریموم گفت:

خیلی واضح است که یوونتوس از هر نظری قدرتمندترین تیم ایتالیا است. خیلی بازی های آن‌ها را دنبال نکرده ام و به همین خاطر نمی توانم بگویم بهترین تیم هستند یا نه.

ساری درباره اینکه تیمش پس از پیروزی ۳-۲ یوونتوس در سن سیرو، در فلورانس ۳-۰ مقابل فیورنتینا باخت و احتمالاً همان موقع قهرمانی را از دست داد، گفت:

ما در فلورانس باید زودتر می‌خوابیدیم، تیم از نظر روحی آن شب ضربه بزرگی خورد، آن هم به خاطر اینکه ما بعد از دانستن آن نتیجه باید بازی می کردیم. تنها حسرتی که دارم این است که ما در هتل اسکودتو را به یوونتوس باختیم، نه در زمین. فقط سه بازی باختیم و بعد از آن شکست هم، فقط مساوی کردیم. تیم خیلی حساس و البته از بعضی جوانب، آسیب پذیر است. ما باید پیشرفت کنیم و البته سازمان لیگ سری آ هم باید تغییراتی داشته باشد. ما ۱۴ بازی از ۱۶ بازی اخیر را بعد از یوونتوس بازی کردیم. از آنجا که یوونتوس خیلی راحت پیروز می شد، این روی ما اثر بدی می گذاشت.

ساری ادامه داد:

ورزش به تجارتی برای همه تبدیل شده است. ورزش باید ورزش باقی بماند، چراکه اگر قرار است یک تجارت باشد، خیلی زود به پایان می رسد. من تیمی را که تمام تلاشش را کرد تحسین می کنم. من این عملکرد را می پسندم.

سرمربی ناپولی درباره آینده ش گفت:

عمیقاً عاشق هواداران هستم. عاشق شهر هستم و به هر نحوی که این داستان به پایان برسد، این عشق باقی خواهد ماند. پنجشنبه باشگاه شام همه را دعوت کرده است، پس احتمالاً دی لورینتس را خواهم دید، مگر اینکه یکی از ما آنجا نباشد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ایتالیا , فوتبال جهان
برچسب ها : ساری, سری آ, ناپولی, یوونتوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد