رئال مادریدِ باتجربه مقابل لیورپول با انگیزه


رئال مادریدِ باتجربه مقابل لیورپول با انگیزه

رافا بنیتس که تجربه نشستن روی نیمکت مربی‎‌گری هر دو تیم رئال مادرید و لیورپول را دارد درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار نظر کرده است.


به گزارش خبرگزاری مهر، رافا بنیتس که به خاطر عملکردش در نیوکاسل به عنوان مربی کاندیدای دریافت جایزه بهترین مربی سال است هم سابقه کار در تیم فوتبال لیورپول و هم رئال مادرید را دارد؛ دو تیمی که به فینال لیگ قهرمانان اروپا در این دوره رسیده‎اند.

گفتگو با او که سابقه کار در هر دو تیم را داشته می‌‏تواند جذاب باشد:

* معنی لیورپول برای رافا؟
- دروازه ورود من به فوتبال در بالاترین سطح ممکن که در انگلیس دیده شد. طبیعتا آنجا خانه من است. رابطه‎ام با آن شهر و هواداران عالی است، همیشه از حضور در آن تیم خوشحال بوده و هستم.

* و معنی رئال مادرید؟
-
از زمانی که بچه بودم و ۱۳ سال سن داشتم در مادرید بودم، این باشگاه را به خوبی می‌‏شناسم، تمام بازی‎هایش را به یاد دارم. در آخرین مراحل کارم در مادرید خیلی‎ها می‎دانند چه اتفاقاتی افتاد، اما به بدی چیزی که مردم فکر می‌کردند نبود، به این دلیل که همه چیز حرفه‎ای انجام شد. خاطرات زیادی از مادرید دارم.

* طرفدار کدام تیم هستید؟
- برای هر دو احترام زیادی قائلم، تنها کاری که می‎توانم بکنم این است که صبر کنم و امیدوار باشم تیم برتر برنده شود.

* از نظر فوتبالی بازی را چطور می ‏بینید؟
- جذاب خواهد بود، با تماشای بازی رئال مقابل بایرن و یووه می‏‌توانید بفهمید این تیم در لیگ قهرمانان بسیار باتجربه است، آن‎ها می‎دانند در شرایط بحرانی چطور بازی را کنترل کنند. این یک مزیت است.

لیورپول اما کیفیت خوبی دارد و بازیکنانش هیجان زیادی دارند. سرعت بازی در لیگ برتر با اخلاف نسبت به تیم‎های دیگر بیشتر است و این کار را برای رئال سخت می‏‌کند.

* شانس برد با کدام تیم است؟
- هیچ کدام شانس بیشتری نسبت به دیگری ندارند، هر دو شانس برد دارند. یک گل می‏‌تواند شرایط را برای هر تیمی تغییر دهد، هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

کد خبر 4295743

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در