گردشگری جنسی: 15 کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی


گردشگری جنسی: 15 کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی

کشورهای مشهور در حوزه گردشگری جنسی که روسپیگری در آن‌ها قانونی است، عبارتی است که از زمان پیدایش زمین وجود داشته است. در بسیاری از کشورها، به ویژه کشورهای مذهبی، روسپی گری یکی از مسائلی است که توسط دولت ممنوع شده است – چه روسپی ها در مکان‌های بسته باشند و چه در مکان‌های عمومی. روسپی‌گری یکی از جرم‌های ضد شرافت انسانی و یا اخلاقیات و قانون نیز...

کشورهای مشهور در حوزه گردشگری جنسی که روسپیگری در آن‌ها قانونی است، عبارتی است که از زمان پیدایش زمین وجود داشته است. در بسیاری از کشورها، به ویژه کشورهای مذهبی، روسپی گری یکی از مسائلی است که توسط دولت ممنوع شده است – چه روسپی ها در مکان‌های بسته باشند و چه در مکان‌های عمومی. روسپی‌گری یکی از جرم‌های ضد شرافت انسانی و یا اخلاقیات و قانون نیز محسوب می‌شود. به هر حال، واقعیت این است که روسپی‌گری به شکلی پنهانی در تمام دنیا به کار خود ادامه می‌دهد.

گردشگری جنسی: 15 کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی

در هر شهر دنیا، مکان‌هایی وجود دارد که آشکارا برای روسپی گری به کار می‌روند. اگرچه شهروندان می‌دانند روسپی‌گری ممنوع است اما در مورد وجود چنین مکان‌هایی سخنی به میان نمی‌آورند زیرا به دنبال دردسر نیستند. بنابراین این گردشگری جنسی تا کنون به رشد خود ادامه داده است. تخمین زده می‌شود که در حال حاضر چیزی حدود ۴۰ میلیون روسپی در سراسر دنیا وجود دارد.

برای افرادی که معمولا به نقاط مختلف سفر کرده و به دنبال چنین مکان‌هایی هستند، این فعالیت، علاوه بر روسپی‌گری، گردشگری جنسی نیز نام دارد.

مطلب مرتبط: آمار درآمد فحشا در ۲۴ کشور جهان

کشورهایی با بالاترین آمار جذب گردشگر جنسی

در این‌جا در مورد ۱۰ کشور که روسپی گری را قانونی دانسته و آن را یک کار عادی می‌دانند صحبت می‌کنیم.

۱. تایلند

تایلند با متوسط ۴۵ زن از میان ۱۰۰۰ نفر که روسپی‌گری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اند، نه تنها برای افراد خارجی بلکه برای مردان کشورهای هم‌جوار نیز بهشت جنسی نام دارد. اکثر گردشگران در پات پونگ، بانکوک هستند و گفته می‌شود که آن‌جا بهترین مکان برای دستیابی به روسپیان جوان و زیبا با قیمت کم است و یکی از ارزان‌ترین روسپی‌خانه‌ها در جهان و آسیا محسوب می‌شود. در واقع، تایلند به دلیل کارگران جنسی و مردان همجنسگرا نیز شهرت دارد. اگرچه روسپی‌گری در تایلند غیرقانونی است (البته نه کاملا غیرقانونی) اما تا جایی که قانون اجازه می‌دهد مجاز است و کارگران جنسی آزمایش سلامت جنسی می‌دهند. ماموران دولتی به دلیل سودآور بودن، از روسپی‌گری در تایلند حمایت می‌کنند.

گردشگری جنسی: 15 کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی

۲. ژاپن

در واقع، رابطه جنسی در ژاپن و فرهنگ ژاپنی یک تابو نیست. اگر عبارت رابطه جنسی را با صفحه کلید ژاپنی در ویکی‌پدیا و گوگل بنویسیم، تاریخچه عجیبی درمورد آن در ژاپن خواهیم یافت. برای ساکنین ژاپن، باکره بودن تا زمان ازدواج – برای افراد بالای ۲۰ سال – شرم‌آور است و این باور وجود دارد که این افراد، سطح پایینی در جامعه دارند. این مسئله اخیرا اتفاق نیفتاده است بلکه از دوران امپراطوری ژاپن وجود دارد. در گذشته، زنان، به منظور انگیزه دادن به سربازان، در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفتند و والدین آن‌ها با انجام این کار موافق بودند.

مطلب مرتبط: ۵ کشور با بیشترین آمار تن ‌فروشی کودکان

۳. دانمارک

رابطه جنسی در دانمارک یک مسئله کاملا طبیعی است، بنابراین مردم از آن شرمگین نمی‌شوند. زمانی که رابطه جنسی آزاد، یک مسئله معمولی باشد، جای تعجبی ندارد که کپنهاک به یکی از مقاصد بزرگ گردشگری جنسی و بهترین شهر در این مسئله تبدیل می‌شود. فروشگاه‌هایی که ابزار جنسی می‌فروشند در مناطق اطراف، افتتاح شده و روسپی‌خانه‌هایی که کارگران جنسی را به شکلی مهیج نمایش می‌دهند، به یک منظره کاملا معمولی در این کشور اسکاندیناوی تبدیل شده‌اند.

۴. ایتالیا

ایتالیا یکی از ثروتمندترین کشورها با ارزش‌های تاریخی و فرهنگی به قدمت هزاران سال ست. به هر حال، یک فرهنگ غنی، ضرورتا به اخلاقیات جامعه منتقل نمی‌شود. از زمان فوران آشفشان که در آن شهر پومپی که یک شهر باستانی جنسی در ایتالیا بود، به طور کامل از نقشه دنیا پاک شد تا رسوایی جنسی نخست وزیر سابق ایتالیا، سیلویو برلوسکونی در ۲۰۱۱ که با روسپیان سطح بالا در ارتباط بود، نام ایتالیا با صنعت جنسی و افسون‌گری گره خورده است. با چیزهایی که در بالا گفته شد، ایتالیا یکی از کشورهایی است که روسپی‌گری را قانونی می‌داند و به یکی از مقاصد گردشگری جنسی در دنیا تبدیل شده است.

گردشگری جنسی: 15 کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی

۵. آلمان

آلمان با ۴۹ کارگر جنسی از میان هر ۱۰۰۰۰ زن، سیاست بازی در قبال صنعت روسپی‌گری دارد. بر خلاف دیگر کشورهای اتحادیه اروپا، در آلمان، روسپی‌گری صنعتی گسترده، سازمان یافته و مجاز است. در واقع، یک مطالعه نشان داد که بیش از ۶۰ درصد زنان آلمان به شریک خود خیانت کرده‌اند.

مطلب مرتبط: ۱۰ کشور با بالاترین آمار تجاوز جنسی

۶. نروژ

در این فهرست، نروژ، بیشترین حمایت را از کارگران جنسی خود دارد. ممنوعیت فعالیت‌های تجارت جنسی که از ۲۰۰۹ اجرا شد، یافتن مشتری را برای روسپی‌ها سخت کرد اما نروژی‌ها حق انتخاب شریک جنسی خود را دارند. به هر حال باید بدانید که روسپی‌گری در نروژ غیرقانونی است.

۷. اسپانیا

بدون شک زنان اسپانیایی زیبا و جذاب هستند. اگرچه اسپانیا کشوری با پیوندهای قوی مسیحیت و کاتولیک است، اما این کشور به عنوان یکی از بهترین کشورها از نظر جنسی شناخته شده است و روسپی‌خانه‌های آن بالاترین قیمت را در اروپا دارند. اخیرا، دادگاه این قانون را وضع کرده است که کارگران جنسی اسپانیا مشمول قوانین کارگری شده و بعد از بیکاری می‌توانند از مزایای بیکاری برخوردار شوند. جالب است نه؟

۸. فنلاند

رابطه جنسی در فنلاند یک مسئله مثبت تلقی می‌شود و حتی برخی از افراد این کشور، تصمیم می‌گیرند که ازدواج نکنند تا بدون تعهد، شرکای خود را عوض کنند. اکثر فنلاندی‌ها طرفدار رابطه جنسی واقعی هستند و این چیزی است که در فرهنگ جامعه مجاز است. فنلاند از کشورهایی است که روسپی‌گری در آن قانونی است اما نباید یک شغل سازمان یافته باشد. TEMPEP در ۲۰۱۰ مطالعه‌ای را انجام داد که بر اساس نتایج آن ۶۹٪ روسپیان این کشور از مهاجرین هستند.

گردشگری جنسی: 15 کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی

۹. چین

تحول روز افزون فرهنگ چینی، باعث تغییر در فعالیت جنسی این کشور شده است. مدرک می‌خواهید؟ فقط در ۸ سال، ۵۰۰۰ فروشگاه ابزار جنسی فقط در یک شهر – پکن – افتتاح و شروع به کار کرد. علاوه بر این، چین دارای نمایشگاه محصولات جنسی است که شهروندان چینی می‌توانند به آن‌جا رفته و تجهیزات جنسی را بررسی کنند. ۷۰٪ محصولات جنسی در چین تولید می‌شوند. به همین دلیل، چین نیز در این فهرست قرار می‌گیرد.

مطلب مرتبط: مجازات تجاوز در ۱۲کشور دنیا:از گردن زدن تا اخته کردن

۱۰. مکزیک

مکزیک در فهرست آزادترین کشورها در گردشگری جنسی قرار می‌گیرد و نوجوان‌های آن تا می ۲۰۰۸ بدترین هدف برای این گردشگری بودند، بنابراین، دولت مکزیک ۷۰۰،۰۰۰ نسخه کتاب درمورد رابطه جنسی را در میان تمام دانش‌آموزان مدارس توزیع کرد. اگرچه روسپی‌گری در مکزیک غیرقانونی است اما در برخی شهرها مانند تیخوانا، قانونی تلقی می‌شود. دولت مکزیک، روسپی‌گری را برای افراد زیر سن قانونی (۱۸ سال و پایین‌تر) غیر قانونی می‌داند. مکزیک به یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری جنسی برای جوامع خارجی تبدیل شده و یکی از کشورهایی است که روسپی‌گری در آن قانونی است.

۱۱. هلند

در بسیاری از کشورها صحبت درمورد روسپی‌گری یک تابو است اما این قضیه در هلند متفاوت است. روسپی‌خانه‌ها در آن جا یک مسئله ضروری محسوب شده و تمام شهروندان با مسئله روسپی‌گری آشنایی دارند. یکی از چیزهایی که جلب توجه می‌کند، منطقه چراغ قرمز یا منطقه سرخ است که در آن‌جا روسپیان خدمات جنسی خود را از پشت پنجره به نمایش می‌گذارند. هلند به یکی از کشورهای اروپایی که روسپی‌گری در آن قانونی است تبدیل شده است اما در چند سال اخیر، دولت بسیاری از روسپی‌خانه‌ها را به دلیل وقوع جرایم ناخواسته تعطیل کرده است.

۱۲. کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که روسپی‌گری در آن مجاز است اما تحت این قانون: خرید، غیر قانونی است و فروش، قانونی. نام کانادا از کلمه Huron-Iroquoia Kanata به معنای دهکده گرفته شده است. این کشور با پایتخت اتاوا یکی از کشورهایی است که روسپی‌گری را قانونی کرده است. کانادا با مساحت ۹۹۷۰۶۱۰ کیلومتر مربع یک مکان مهم تلقی شده که روسپی‌گری در آن غیر قانونی بود. به هر حال در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۳، دادگاه عالی کانادا این قانون را مغایر با قانون اساسی اعلام کرد. کانادا کشوری توسعه یافته با منابع طبیعی فراوان است. شهرهای بزرگ کانادا مونترآل، ونکوور و کلگری هستند. این کشور، خود مسئله روسپی‌گری را قانونی می‌داند اما وادار کردن دیگران به این کار، غیر قانونی است.

۱۳. برزیل

پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای لاتین برزیل است که در سال‌های ۱۹۹۰، حدود ۱ میلیون روسپی داشته است. نام برزیل از چوب براسیل – یک چوب محلی- آمده است. برزیل یک مزرعه وسیع و جنگل بارانی استوایی است. در این کشور، روسپی‌گری، معروف‌ترین شغل بوده و یک شغل قانونی محسوب می‌شود.

۱۴. اسرائیل

این کشور تنها کشور یهودی در دنیاست و روسپی‌گری را قانونی می‌داند. تقریبا ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ زن به صورت غیر قانونی به اسرائیل آمده و به عنوان روسپی فروخته شده‌اند. اسرائیل به یکی از بزرگترین و مشهورترین مقاصد گردشگری جنسی در دنیا تبدیل شده است. اگرچه گردشگری جنسی در اسرائیل قانونی است و یکی از کشورهای اروپایی است که روسپی‌گری را مجاز می‌داند اما دولت اسرائیل، مشاغل سازمان یافته روسپی‌گری مانند روسپی خانه‌ها را غیر قانونی می‌داند.

۱۵. نیوزیلند

این کشور در ۲۰۰۳ خواهان قانونی کردن روسپی‌گری بود و در همان زمان آن را قانونی اعلام کرد. روسپی خانه‌ها گواهی‌نامه دولتی داشته و تحت نظارت سلامت عمومی و قانون کار، فعالیت می‌کنند. این کشور یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری جنسی است.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – مژگان گوران

منبع: tripivy

گردشگری جنسی: ۱۵ کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی

گردشگری جنسی: ۱۵ کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی
۵ (۱۰۰%) ۵ votes

برچسب ها tripivyتوریسم جنسی به شکل تجارتیتوریست های جنسی کودکتوریسم جنسیمحبوب ترین مقصد برای گردشگری جنسیکشورهای با بالاترین آمار جذب توریسم جنسیگردشگری جنسیگردشگری جنسی در اینترنتگردشگری جنسی در ترکیه و تایلند

گردشگری جنسی: 15 کشور با بالاترین آمار جذب توریسم جنسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه