26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!


26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

اکثر افراد کره زمین دوست دارند روش ها و ترفندهای جذب جنس مخالف را یاد بگیرند! ممکن است از نظر برخی ها این یک کار دشوار باشد و با خودشان فکر کنند وقتی جذابیت ذاتی نداشته اند پس نمی توانند افراد را به خودشان جذب کنند. اما ما به شما می گوییم که اعتماد به نفس و خودباوری در سراسر دنیا جذابیت دارد، و شما باید روش هایی را یاد بگیرید که با اعتماد به...

اکثر افراد کره زمین دوست دارند روش ها و ترفندهای جذب جنس مخالف را یاد بگیرند! ممکن است از نظر برخی ها این یک کار دشوار باشد و با خودشان فکر کنند وقتی جذابیت ذاتی نداشته اند پس نمی توانند افراد را به خودشان جذب کنند. اما ما به شما می گوییم که اعتماد به نفس و خودباوری در سراسر دنیا جذابیت دارد، و شما باید روش هایی را یاد بگیرید که با اعتماد به نفس و البته جذاب به نظر برسید.

26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

در ادامه با ما همراه باشید تا با ۲۶ ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد آشنا شوید.

روش اول : دلبری کردن

۱. برای جذب جنس مخالف جسورانه دلبری کنید

در دنیا آدم‌های خجالتی زیادی وجود دارند، اما کسانی که ب خودشان اطمینان دارند و راحت هستند کم‌یاب هستند. از این‌که پا پیش بگذارید نترسید و به این طریق خودتان را نشان دهید: دلبری کردن را آغاز کنید، شفاف و مطمئن صحبت کنید، و بگذارید طرف مقابل بداند شما علاقمند شده‌اید. برای این‌که خوب دلبری کنید لازم نیست حتما بی‌نهایت خوش تیپ و نابغه باشید. تمامی چیزی که لازم است، اعتماد به نفس، کمی شهامت، و حس ناز و نیاز است. مقاومت در برابر شما غیرممکن خواهدبود.

مطلب مرتبط: ۳۹ حقیقت جالب درباره دلبری کردن

۲. یخ‌ها را بشکنید تا در جذب جنس مخالف موفق شوید

ترسناک‌ترین بخش دلبری کردن چیست؟ نزدیک شدن به یک فرد. وقتی کف دست‌هایتان عرق کرده و به دنبال جمله‌ای هوشمندانه می‌گردید که به یک فرد جذاب بگویید، احساس اعتماد به نفس و جذابیت دشوار است. اما لازم نیست شکستن یخ بیش از حد پیچیده باشد. به خودتان مسلط باشید، از زبان بدن باز و حالت بدن دوستانه و غیر تهدیدآمیز استفاده کنید. با یک سوال یا نظر ابتدایی سر صحبت را باز کنید.

– سعی کنید قبل از اولین حرکت، فرد را تحلیل کنید تا از شوخ‌طبعی و نگرش او ایده‌ای داشته‌باشید. اگر دیدید فردی با بی‌حوصلگی به میزبان مست میهمانی‌ای که در آن حضور دارد، نگاه می‌کند، به سوی او بروید و آرام بگویید: ”این میهمانی کسالت‌آور است، من می‌خواهم نقشه‌ی فرار بکشم، شما هم می‌آیید؟“ یخ ها شکسته می‌شود.

– برای این‌که دلبری‌تان را بسیار عالی شروع کنید، بیش از حد فکر نکنید. معرفی خودتان و پرسیدن نام او، هم‌چنین پرسیدن یک سوال خیلی عمومی، مثل ”چی باعث شد اینجا باشی؟“ یا ”شب خوبی است؟“ روشی کاملا معقول برای شکستن یخ‌ها است. لازم نیست شکسپیر باشید.

– از جملات بزرگان اجتناب کنید. جملات یک خطی مضحک که برای شکستن یخ طراحی شده‌اند اغلب باعث می‌شود آدم‌ها کاملا از شما دلزده شوند. این جملات شما را سبک‌سر، ناپخته و عامی جلوه می‌دهد. وقتی سعی دارید برای جنس مخالف جذابیت داشته‌باشید، هرگز سراغ جوک‌های احمقانه نروید.

۳. ارتباط چشمی برقرار کنید

وقتی سعی دارید دلبری کنید به زمین نگاه یا پشت سر او، یا سقف نگاه نکنید. مستقیما در چشم‌هایش نگاه کنید. حفظ ارتباط چشمی با یک فرد حس نزدیکی و اعتماد را منتقل می‌کند، و آسان‌ترین کاری است که برای دلبری حرفه‌ای می‌توانید انجام دهید.

26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

۴. برای جذب جنس مخالف واضح صحبت کنید

هنگام دلبری به اندازه‌ی کافی بلند و رسا صحبت کنید که طرف مقابل برای شنیدن صدای شما مجبور به تقلا نباشد، کلمات را واضح ادا کنید و سعی کنید تته پته نداشته‌باشید. آرام باشید و با دقت صحبت کنید. شتاب‌زده حرف‌هایتان را به زبان نیاورید.

مطلب مرتبط: ۵۰ حقیقت شگفت‌انگیز در مورد عشق و عاشقی

– اگر برای فکر کردن به آن‌چه می‌خواهید بگویید یک لحظه زمان نیاز دارید تا نفس‌تان را حبس کنید، این کار را بکنید! با حفظ ارتباط چشمی و لبخند زدن برای خودتان کمی زمان بخرید. در این حالت بدترین چیزی که برای طرف مقابل اتفاق می‌افتد این است که یک فرد جذاب و با اعتماد به‌نفس به او لبخند می‌زند و نمی‌تواند صحبت کند. بگذارید بگویم با این کار احتمالا روز او را می‌سازید.

جذب جنس مخالف ۵: گوش کردن را فراموش نکنید

برای این‌که دلبری تان خوب پیش برود، باید ۲ نکته را رعایت کنید: خودتان را فردی جالب و جذاب نشان دهید که ارزش آشنا شدن را دارد، و بفهمید آیا طرف مقابل ارزش آشنا شدن را دارد یا خیر. اگر شنونده خوب و دلسوزی باشید که واقعا نسبت به طرف مقابل کنجکاو و علاقمند است، می‌توانید جذابیت‌تان را بالا ببرید. مهارت‌های خوب گوش کردن، توجه کردن و پاسخ مناسب دادن را تمرین کنید.

– سعی نکنید در همه‌چیز از او بهتر باشید.

فرض کنید او با دقت برایتان داستانی می‌گوید که یک خفاش را در خانه به راحتی گرفته و بیرون برده‌است. این اصلا جالب نیست که در جواب‌اش بگویید در کودکی عادت داشتید صدها خفاش را در خانه‌تان بگیرید و این کار خیلی آسان است. این یک رقابت نیست. با او هم‌دل باشید. خودنمایی نکنید.

۶. در هر جمله دروازه‌ای پیدا کنید تا گفت و گو را پیش ببرید

اگر با تقلا چیزهایی برای گفتن به طرف مقابل پیدا می‌کنید، از او سوال بپرسید و سعی کنید به دنبال دروازه‌ی بعدی در گفت و گو بگردید. تصور کنید در یک راهرو به دنبال درب‌هایی می‌گردید که بتوانید به اتاق موضوعات دیگر وارد شوید.

26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

– اگر فردی می‌گوید ”تازه فارغ‌التحصیل شده‌ام“، شاید وسوسه شوید که بپرسید ”چه رشته‌ای خواندی؟“ اما اگر بگوید ”فیزیک ذرات آزمایشگاهی با گرایش لاتین“ هیچ سر نخی برای ادامه‌ی کار ندارید. در عوض سوالات کلی‌تر بپرسید، مثلا ”دانشگاه چه‌طور بود؟“ یا ”می‌خواهی با مدرک‌ات چه بکنی؟“ آن شخص را در سطح پیچیده‌تری بشناسید.

– ممکن است سوالات شما فراتر از حد و مرزها باشد. حتما به جواب‌های فرد و زبان بدن او دقت کافی بکنید تا مطمئو شوید وارد حریم خصوصی او نشده‌اید. آدم‌ها را اذیت نکنید. اگر طرف مقابل حرف را عوض می‌کند، یا انگار به دنبال راه فرار می‌گردد، یا جواب‌های یک‌کلمه‌ای و کوتاه می‌دهد، حرف را کوتاه کنید و او را به حال خودش بگذارید.

مطلب مرتبط: ۱۳ حقیقت عشق بازی که مجردها و متاهل ها باید بدانند

جذب جنس مخالف ۷: روی علایق مشترک تمرکز کنید

وقتی وارد گفت و گوی دلبری می‌شوید، در ابتدای راه در برابر وسوسه گفتن داستان زندگی‌تان، آغاز گله و شکایت درباره چیزی، یا صحبت درباره مفاهیم و ایده‌های ترسناک مقاومت کنید.

– اگر درباره‌ی خودتان صحبت می‌کنید، آن را جالب کنید. جزئیات بی‌اهمیت روز شما به اندازه‌ی دیگر موضوعات گفت و گو جالب و جذاب نیست. به این فکر کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند و به شیوه‌های ظریف و زیرکانه، بدون این‌که دست خودتان را کاملا رو کنید، به آن اشاره کنید.

– آقایان: ”خودتان را جنس برتر“ ندانید. این‌که آدم‌های دیگر را نادان فرض کنید و همه‌چیز را بیش از حد توضیح دهید، طوری که انگار با بچه طرف هستید، اصلا جذاب نیست. شاید زنی که دارید ”صبورانه“ درباره‌ی تسلا به او توضیح می‌دهید دکترای تاریخ داشته‌باشد و اکنون در دلش آرزوی مرگ شما را دارد.

۸. برای جذب جنس مخالف با دقت به او نزدیک شوید

یک لمس ملایم و دوستانه، اگر در زمان مناسب انجام شود، می‌تواند دلبری شما را به مرحله‌ی بعد ببرد و برای جذب جنس مخالف بسیار موثر باشد. ولی اگر آن را درست و به موقع انجام ندهید، ممکن است یک آدم آویزان با چشم‌هایی پر از فریب به نظر برسید. مراقب رفتارتان باشید و همیشه سعی کنید نواحی خنثی را، مانند بازو، دست، یا شانه لمس کنید.

– در کل، مردان نباید فردی را که قصد دلبری از او دارند، لمس کنند. این کار اغلب اوقات بیش از حد گستاخانه به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی زنان باید در موضع قدرت باشند، اما مردان می‌توانند با یک فشار ملایم روی شانه، و لمس دست یا بازو علاقمندی خود را انتقال دهند.

جذب جنس مخالف ۹: زیاد در دسترس نباشید

آدم‌ها چیزهای کم‌یاب و ناب را دوست دارند و کمبود عرضه، تقاضا را زیاد می‌کند. اگر دوست دارید در ذهن او بمانید، باید او را تشنه نگه دارید. اگر دیدار بیش از حد طولانی شود ممکن است حرف‌هایتان تمام شود و چیزی برای گفتن نداشته‌باشید و موضوعات ناخوشایند و خسته‌کننده شوند. در عوض سریع راهی برای رفتن پیدا کنید و از او درخواست کنید شماره تماس یک‌دیگر را داشته‌باشید، سپس قرار قطعی بگذارید تا گاهی با هم باشید.

– کاملا راستگو باشید تا دلبری را پیچیده نکنید. لازم نیست یک بهانه‌ی مفصل برای علت رفتن‌تان بتراشید، فقط بگویید: ”می‌خواهم پیش دوستان‌ام برگردم، اما احتمالا تمام شب به چشم‌های شما فکر می‌کنم. می‌توانم شماره‌ام را به شما بدهم؟ دوست دارم گاهی با هم شام بخوریم.“

مطلب مرتبط: ۹ توصیه که یک رابطه عاشقانه و احساسی درست داشته باشیم

روش دوم: اعتماد به نفس نشان دهید

۱. کاری کنید که خودتان احساس کنید برای جنس مخالف جذابیت دارید

فرقی نمی‌کند برای سپری کردن شب در شهر بیرون می‌روید، یا با نامزدتان بیرون می‌روید یا به دانشگاه می‌روید، اگر می‌خواهید جذابیت‌تان را بالا ببرید، راحتی و اعتماد به‌نفس خودتان باید اولویت شما باشد. ممکن است برای برخی از ما راه حل‌اش یک جفت کفش جدید و یک لباس اندامی باشد، در حالی که شاید برخی دیگر در یک شلوار و تیشرت ساده بیش‌تر احساس اعتماد به‌نفس کنند. هر چه می‌پوشید اگر احساس کنید جذابیت دارید، پس جذاب هستید.

26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

– سعی کنید بین سطح راحتی شلوار ورزشی و تیشرت و سطح راحتی کفش پاشنه ۱۵ سانتی بسیار مجلسی و شیک تعادل برقرار کنید. اگر می‌خواهید راحت باشید و احساس خوبی داشته‌باشید، لازم نیست طوری بیرون بروید که انگار قرار است روی فرش قرمز بروید، اما حتما باید مطمئن شوید لباس‌تان تمیز و سایز آن مناسب است، و ظاهری آراسته و مرتب دارید.

۲. برای جذب جنس مخالف مراقب جسم‌تان باشید

هر روز کمی برای خودتان وقت بگذارید و رسیدگی و توجهی را که شایسته‌ی جسم‌تان است به او بدهید. مو، آرایش، بهداشت کلی، و جزئیات کوچک دیگر برای بالا بردن اعتماد به نفس شما معجزه می‌کند. اگر مضطرب باشید که بوی خوبی نمی‌دهید دشوار است که احساس جذابیت کنید و این حس را انتقال دهید. مطمئن شوید برای داشتن بهترین ظاهر هر کاری لازم است کرده‌اید.

– لازم نیست اندامی ورزیده و تراشیده داشته‌باشید تا نسبت به ظاهر خود بیش‌تر احساس اعتماد به‌نفس و غرور کنید. اما اگر ناراحتی معده یا ناراحتی جسمانی دیگری دارید، به آن رسیدگی کنید. روی بدن‌تان کار کنید تا تناسب اندام داشته‌باشید و اعتماد به‌نفس بیش‌تری بگیرید. حتی کم کردن چند کیلوگرم می‌تواند روی اعتماد به‌نفس و جذابیت شما تاثیر چشمگیری داشته‌باشد.

مطلب مرتبط : ۹ کار خلاقانه‌ زنان برای ابراز عشق به مردشان

– به آرامی شروع کنید. بسیاری از آدم‌ها شور و اشتیاق کاهش وزن را به خاطر برنامه‌های کاهش وزن بیش از حد دقیق و برنامه‌های ورزشی پیچیده از دست می‌دهند. لازم نیست این‌قدر پیچیده باشد. به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی پیاده‌روی‌های طولانی را شروع کنید، یا هنگام تماشای تلویزیون ست‌های کوتاه ۵-۱۰ دقیقه‌ای درازنشست یا شنا انجام دهید. این روش زود جواب می‌دهد و به تدریج تناسب اندام پیدا می‌کنید. حتی ممکن است آن را دوست داشته‌باشید.

جذب جنس مخالف ۳: از زبان بدن باز استفاده کنید

روی حالت بدن‌تان کار کنید. شانه‌هایتان را عقب، و سرتان را بالا بگیرید تا خودتان را فردی پذیرای تعامل و گفت و گو نشان دهید. در هر محیطی که هستید صاف بایستید و ظاهری راحت و با اعتماد به‌نفس نشان دهید. حتی اگر در قطار، بعد از یک روز کاری به شدت خسته هستید، ‌صاف بایستید. شما هیچ وقت نمی‌دانید ممکن است توجه چه کسی را جلب کنید.

– زبان بدن بسته شامل خمیدگی، دست به سینه، یا فرو کردن سر در گوشی است. اگر دوست دارید سرد و دست نیافتنی به نظر برسید، زبان بدن بسته داشته‌باشید تا آدم‌ها متوجه آن بشوند.

۴. برای جذب جنس مخالف با اعتماد به‌نفس تصمیم بگیرید

نظر دیگران را بشنوید و برای آن ارزش قائل باشید اما به توانایی تصمیم‌گیری خودتان اعتماد کنید و چیزی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید بهتر است. شما به اندازه‌ی هر فرد دیگری لایق گرفتن بهترین تصمیم هستید.

– اصلا جذاب نیست که وقتی همه غذایشان را انتخاب کرده‌اند شما ۲۰ دقیقه منو را زیر و رو کنید. یکی را انتخاب کنید و بگذرید. اگر با دوستان‌تان دور هم جمع شده‌اید تا شام بیرون باشید، برای ایراد گرفتن از رستورانی که قرار است بروید وقت زیادی را صرف نکنید. وقتی تصمیم نهایی را گرفتید بی‌خیال شوید و مطمئن باشید انتخاب درستی کرده‌اید. این برای آدم‌ها جذاب است.

مطلب مرتبط : ۵ مرحله عشق :شما در کدام مرحله متوقف شده‌اید

۵. پذیرفته نشدن را با احترام قبول کنید

اگر جذابیت‌تان چشم فردی را نگرفت بدون اظهار نظر بگذرید. مانند یک عقاب اجازه ندهید پر و بال‌تان خیس شود. اجتناب از جر و بحث‌های بی‌اهمیت، حس و حالی رمزآلود به جا می‌گذارد و اگر او بعدا نظرش عوض شد راه برایش باز است. به علاوه، دیگران تحت تاثیر اعتماد به‌نفس مشهود شما قرار خواهندگرفت، که ذاتا برای جنس مخالف جذابیت دارد.

26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

– جذابیت داشتن پیچیده است و نداشتن این ویژگی می‌تواند دلایل مختلفی داشته‌باشد. به جای این‌که رفتاری تلخ و زننده داشته‌باشید، خونسردی صمیمانه‌ی خود را حفظ کنید. شاید آن فرد را از دست بدهید ما دیگران متوجه می‌شوند اعتماد به‌نفس شما خدشه‌ناپذیر است.

جذب جنس مخالف ۶: لبخند بزنید

شاید هیچ‌چیز ساده‌تر و در عین حال مشهودتر از یک لبخند دلنشین، جذاب، و با اعتماد به‌نفس نباشد. آیا چیزی جذاب‌تر از یک لبخند واقعی و خوب است؟ حین انجام هر کاری، خصوصا صحبت یا لوندی کردن برای دلبر محبوب، لبخندی ملایم و شاد به چهره داشته‌باشید تا جذابیت خود را نشان دهید. شما باید نشان دهید که مشتاق با او بودن هستید، نباید طوری به نظر برسید که انگار حواس‌تان جای دیگر است.

– هم‌چنین لبخند توجه آدم‌ها را به دهان معطوف می‌کند، ذهن آن‌ها را به سوی بوسیدن شما می‌کشاند. اگر لبخند بزنید به بوسه‌های طولانی و شیرین خیلی نزدیک‌تر می‌شوید.

چطور زبان بدن دلبری یک مرد را بخوانیم (قسمت اول)

– در تبلیغات مد و کت‌واک، مدل‌ها همیشه نگاهی سرد یا چهره‌ای در هم کشیده دارند. هرچند مدل‌های مد و فشن به طرز خاصی جذابیت دارند، اما این جذابیت به گونه‌ای دور و دست نیافتنی طراحی شده‌است. قرار است شما باید به محصولی که می‌فروشند توجه کنید، رابطه‌ای که باید هنگام گپ زدن با غریبه‌ها و دیدار با افراد مجرد جدید از آن اجتناب کنید.

روش سوم: جذب کردن زنان

۱. مسئولیت قبول کنید

پژوهش نشان داده‌است زنان ترجیح می‌دهند نامزد احتمالی‌شان تصمیم‌های سریع و کارآمد بگیرد و به انتخاب‌هایش اطمینان داشته‌باشد. خواه تصمیم‌گیری درباره‌ی جایی باشد که می‌خواهید بروید یا پذیرفتن رهبری یک پروژه‌ی بلندمدت، از این‌که اوضاع را کنترل کنید خجالت نکشید. نترس بودن در اقدامات ذاتا جذاب است، حتی اگر فقط در اقدامات کوچک و روزمره باشد.

– معنی‌اش این نیست که پرمدعا باشید – مسئولیت قبول کردن با خشن بودن یا تحقیر کردن فرق دارد. رهبریِ آرام و همراه با خودداری بسیار اثرگذار است.

– هنگام آشنایی با یک فرد فرصت‌های زیادی برای این کار وجود دارد. مثلا وقتی یک فرد را به شام دعوت می‌کنید و او نمی‌داند کجا بروید، همراه با او دست دست نکنید، تصمیم بگیرید و کار را تمام کنید.

26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

۲. علایق، ابعاد و جنبه‌های گوناگون و متنوع داشته‌باشید

زنان جذب آدم‌های پیچیده و چندبعدی می‌شوند. آدم‌های جذاب افراد جالبی هستند، و افراد جالب علایق و سرگرمی‌هایی دارند که در آن ماهر هستند. برای خودتان وقت بگذارید و به هر فعالیت تفریحی که دوست دارید بپردازید.

– تفریح به شما زمانی می‌دهد تا فشار و تنش را از خودتان دور کنید و هنگامی که با افراد دیگر هستید آرام و خونسرد باشید. هم‌چنین موضوع جالبی (به جز دانشگاه، کار، یا آب و هوا) برای صحبت کردن به شما می‌دهد.

مطلب مرتبط:‌ ۳۱ راه برای درک زبان بدن زنان

– علایق خاصی ندارید؟ چند تا پیدا کنید! ورزشی را که همیشه آرزویش را داشتید شروع کنید، به یک کار هنری مثل آواز یا نقاشی بپردازید، با دو دست‌تان چیزی را خلق کنید – هر چیزی که همیشه دوست داشتید اما به هر دلیلی هیچ وقت آن را شروع نکردید. به یادگیری متعهد باشید تا به جذابیت برسید. حس خوبی نسبت به خودتان داشته‌باشید، که نتیجه‌اش اعتماد به‌نفس و جذابیت بیش‌تر است.

۳. مناسب سن‌تان رفتار کنید

زنان جذب مردانی نمی‌شوند که رفتار سبکسرانه یا حماقت بچگانه دارند. اگر می‌خواهید یک زن را جذب کنید، بیش از هر چیز باهوش، با اعتماد به‌نفس، و پخته باشید. چیزهایی مانند آراستگی، میل به پیشرفت، و هوش از نظر زنان ویژگی‌هایی بسیار جذاب هستند، بنابراین نترسید از این‌که آراسته باشید، درباره‌ی موضوعات جدی صحبت کنید، و از رویاهایتان در زندگی حرف بزنید. این اصلا ایرادی ندارد و جذاب است و شما را قادر می‌سازد به یک‌دیگر نزدیک‌تر شوید.

– گاهی باکلاس باشید. فیلم‌های خارجی؟ نوشیدنی فرانسوی؟ رقصیدن؟ این جوک نیست: این چیزها برای زنان جذاب است. این نشانه‌ی پختگی است و جذاب است.

– هوشمندی‌تان را نشان دهید اما خودنمایی نکنید. صحبت کردن درباره‌ی موضوع پایان‌نامه‌ی دانشگاه‌تان اصلا جالب نیست (مگر این‌که موضوع آن بسیار خاص و مهم باشد). زنان را با ایده‌های هوشمندانه، دیدگاه‌های جالب، و شوخی‌های ظریف غافلگیر کنید، نه با بلغور کردن چرندیاتی که در ویکی پدیا خوانده‌اید.

۴. توجه کنید

26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

زنان از تعریف شنیدن درباره‌ی آراستگی، شخصیت، و شوخ‌طبعی‌شان لذت می‌برند، نه به خاطر غرور، بلکه زنان سخاوت و مورد توجه قرار گرفتن را دوست دارند. هدیه دادن و ولخرجی را فراموش کنید، در عوض به یک زن بگویید به او فکر می‌کنید. این خیلی جذاب است.

مطلب مرتبط: زبان بدن: زبان چشم ها چه می گوید

۵. جالب و سرگرم‌کننده باشید

حس شوخ‌طبعی برای زنان بسیار جذاب است، خصوصا وقتی با اعتماد به‌نفس همراه باشد. اگر بامزه هستید و این را می‌دانید، این مهارت‌ها را به نمایش بگذارید. زنان کسی را می‌خواهند که ماجراجو باشد و آن‌ها را سرگرم کند، نه یک آدم ساده‌لوح که پنج‌شنبه شب‌ها را به بازی ویدیویی سپری کند. به یک اندازه ماجراجو و شوخ‌طبع باشید.

– شوخی‌های کثیف بچگانه نه پسرها! شما در یک جمع صمیمی پسرانه نیستید. یک ایده‌ی جالب برای کشف چرخ‌دستی‌های خوراکی‌فروش و باغ‌های ژاپنی در شهر در طول آخر هفته و مست شدن در یک بار در نزدیکی خانه با هم تفاوت دارد. همه‌ی ایده‌ها مثل هم نیست. ایده‌های خوب داشته‌باشید.

روش چهارم: جذب کردن مردان

جذب جنس مخالف ۱: قرمز بپوشید

برخی پژوهش‌‌ها نشان داده‌است مردان به‌طور غریزی به رنگ قرمز جذب می‌شوند – حتما می‌توانید علت‌اش را حدس بزنید – رنگ قرمز احساسات مردانه و میل جنسی را تحریک می‌کند. و فقط ما انسان‌ها این‌طور نیستیم: برخی پستانداران و پرندگان رنگ قرمز را با جفتگیری در ارتباط می‌دانند.

– درست همان‌طور که انسان‌ها هنگام ناراحتی، احساس گرما، یا برانگیختگی قرمز می‌شوند، بابون‌های ماده نیز با نمایش دادن قرمزی در ناحیه‌ی تناسلی و سینه، باروری‌شان را نشان می دهند. این یک واکنش زیستی است!

مطلب مرتبط: ۵ ترفند زبان بدن که اعتماد به نفس را فورا بالا می‌برد

۲. روی چشم هایتان تاکید کنید

ظاهرا مردان سطحی‌تر از آن هستند که همه فکر می‌کنند. پژوهش نشان داده‌است برخلاف تصور عامه که مردان اول به سینه‌ی یک زن توجه می‌کنند، پژوهش نشان داده‌است مردان در واقع اول به چشم‌ها جذب می‌شوند نه سینه. اگر می‌خواهید یک مرد را جذب کنید، با آرایش رو چشم‌هایتان تاکید کنید تا به درخشش و زیبایی طبیعی آن جلوه‌ی بیش‌تری بدهید.

– لباس و آرایشی را استفاده کنید که رنگ چشم‌هایتان را به جلوه درآورد تا مطمئن شوید مردان در آن غرق می‌شوند. شما او را به دست خواهیدآورد!

۳. هم‌دل و مطیع باشید

مطیع بودن برای مردان جذاب است. هنگام تصمیم‌گیری درباره‌ی این‌که چه بکنید، کجا بروید، یا چگونه یک کار خاص را انجام دهید، اکثر مردان ترجیح می‌دهند به جای بهترین یا پیچیده‌ترین راه حل آسان‌ترین روش را انتخاب کنند. به تبع آن، مطیع و مشتاق بودن نامزد احتمالی برای انجام آن روش جذاب است.

– اگر یک مرد پیشنهاد داد بیرون بروید و پیتزا بخورید و واقعا نسبت به آن هیجان‌زده به نظر می‌رسید، همراهی کردن با او برایش جذاب خواهدبود، حتی اگر شما هیجان‌زده نباشید. آیا واقعا مهم است که هنوز از نهار سیر هستید؟ چند گاز بخورید و از مصاحبت با او لذت ببرید.

مطلب مرتبط: زبان‌ بدن :۵۰ اصل زبان‌بدن که حتما باید بدانید

– معنی‌اش این نیست که کورکورانه تبعیت کنید، اما باید بین چیزهایی که مستلزم بحث و تصمیم‌گیری است و چیزهایی که بهتر است درباره‌ی آن‌ها بحث نشود اولویت‌بندی کنید. مردان دوست ندارند درباره‌ی این‌که شام چه بخورید بیش از ۵ دقیقه صحبت کنند.

26 ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

جذب جنس مخالف ۴: کمی عصبی باشید

پژوهش‌ها نشان می‌دهد زنان بیش از حد آرام و خونسرد و هم‌چنین زنان بسیار استرسی برای مردان خسته‌کننده هستند. اما آدم‌هایی که ”کمی عصبی“ هستند معمولا از نظر مردان بیش‌ترین جذابیت را دارند. ولی این دقیقا به چه معنی است؟

– برای جذب کردن مردان، ایده‌ی خوبی است که به موضوعات مهم اهمیت دهید و به مسائل جزیی توجه نکنید. وقتی پای کار، خانواده و سلامتی‌تان در میان است، خوب است کمی با ملایمت عصبی، جدی، و نگران باشید. وقتی قرار است جایی برای نهار خوردن پیدا کنید سخت نگیرید.

– برای جذاب بودن تظاهر به عجیب و غریب بودن نکنید، فقط خودتان باشید و با آدم‌هایی که جذب‌شان شده‌اید اختلالات روانی شخصی را در میان نگذارید. شاید زگیل‌های پوستی عجیب سگ‌تان شما را عصبی و نگران کرده‌باشد اما این برای صحبت با کسی که با او قرار آشنایی دارید موضوع جالبی نیست.

مطلب مرتبط: ارتباط چشمی : طنازانه ترین زبان بدن

۵. کمی رمز و راز داشته‌باشید

آدم‌ها مدام در حال حدس زدن هستند! فورا تمام جزئیات را درباره‌ی خودتان افشا نکنید. آدم‌ها پازل و معما را دوست دارند، و اگر همه‌چیز را ندانند بیش‌تر مشتاق می‌شوند بدانند شما کی هستید و چه می‌کنید. برخی داستان‌های خوب را نگه دارید تا بعدا بگویید و برخی از بخش‌های خودتان را تا زمان مناسب شخصی نگه دارید. وقتی چیزهای بیش‌تری را آشکار می‌کنید، جذاب‌تر خواهدبود.

– اگر فردی که دوست‌اش دارید برای دانستن جزئیات شخصی شما اصرار کرد، حتی می‌توانید آن را به ترفندی برای دلبری تبدیل کنید و طفره بروید. ”اگر بگویم باید تو را بکشم“ یک جمله‌ی قدیمی و کلاسیک است، اما می‌توانید این جملات را نیز امتحان کنید: ”ببخشید این اطلاعات طبقه‌بندی شده‌است“ یا ”این اطلاعات فوق سری است“. برای ایجاد جاذبه‌ی بیش‌تر هنگام گفتن آن لبخند یا چشمک بزنید.

۶. یک تقویم کامل داشته‌باشید

تمام وقت خود را صرف این نکنید که در خودتان جذابیت ایجاد کنید یا نگران باشید که دیگران درباره‌تان چه فکری می‌کنند. زندگی‌تان را جالب و پر از اتفاق کنید. اجتماعی باشید، به سرگرمی‌هایتان برسید، و تجربیات جدید را امتحان کنید. به این طریق اعتماد به‌نفس بیش‌تری خواهیدداشت و در نتیجه برای آدم‌های دیگر جذابیت بیش‌تری خواهیدداشت.

– اگر در کل زندگی آرامی دارید، باز هم بد نیست این حس را ایجاد کنید که زندگی پرمشغله‌ای دارید. اگر فردی شما را به شام دعوت کرد، آن را برای زمانی برنامه‌ریزی کنید که برایتان بهتر است. او را خواهان و مشتاق نگه دارید. چند روز منتظر گذاشتن یک مرد باعث می‌شود انتظار شما را بکشد که می‌تواند جذاب باشد.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – مینا بنادکوکی

منبع: wikihow

۲۶ ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!

۲۶ ترفند جذب جنس مخالف که فورا و شدیدا جواب می‌دهد!
به این نوشته رای دهید.

۹ روش که همه را عاشق خودتان کنید
چطور زبان بدن دلبری مردان را بخوانیم (قسمت اول)
چطور زبان بدن دلبری زنان را بخوانیم (قسمت دوم)
۶ راه ترک جویدن ناخن که همه باید بدانند
درمان خانگی درد بیضه :۱۴ روش که التهاب و درد بیضه ها را درمان کنیم
آموزش کسب و کار الکترونیکی : ۷ گام که یک کسب و کار الکترونیک راه بیندازیم
راهنمای کامل روش کار با لینکدین: ۴۰ نکته مهم درباره لینکدین
۴ روش کنترل نگرانی و اضطراب خود را بدانید
عشق ورزیدن: ۱۸ نکته درباره اینکه چطور باید عشق ورزید
درمان فوبیا: ۵ مؤثرترین روش برای درمان بیماری فوبیا
درد و ورم بیضه: ۸ درمان خانگی درد و ورم بیضه
رفع سریع یبوست با ماساژ شکم: ۱۵ مرحله ساده برای درمان یبوست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...