اندروید اوریو برای هوآوی میت اس ای عرضه شد


اندروید اوریو برای هوآوی میت اس ای عرضه شد

آپدیت اندروید اوریو (اندروید 8) را برای فلبت هوآوی میت اس ای عرضه شد. آپدیت اندروید اوریو برای هوآوی Mate se جدیدترین قابلیت‌های این سیستم‌ عامل را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. بر اساس گزارش‌ها هوآوی اندروید اوریو را برای هوآوی میت اس ای عرضه کرده است. این بروزرسانی تقریبا 2.4 گیگابایت حجم داشته... نوشته اندروید اوریو برای...

آپدیت اندروید اوریو (اندروید 8) را برای فلبت هوآوی میت اس ای عرضه شد. آپدیت اندروید اوریو برای هوآوی Mate se جدیدترین قابلیت‌های این سیستم‌ عامل را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

بر اساس گزارش‌ها هوآوی اندروید اوریو را برای هوآوی میت اس ای عرضه کرده است. این بروزرسانی تقریبا 2.4 گیگابایت حجم داشته و ورژن آن نیز C567CUSTC567D4 است. این آپدیت یک بروزرسانی بزرگ برای این فبلت چینی است.

اندروید اوریو برای هوآوی میت اس ای عرضه شد

با دریافت بروزرسانی اندروید اوریو برای هوآوی میت اس ای، محیط کاربری تاحدودی مشابه Honor 7X می‌شود؛ ناگفته نماند میت اس ای خود در اصل نمونه‌ای از Honor 7X است. کلید مجازی هدایتی شناور، منوی تنظیمات بروز شده، برنامه مدیریت گوشی، گالری، سطل بازیافت و همچنین توانایی اتصال بلوتوثی همزمان به دو دستگاه از جمله تغییراتی هستند که با دریافت آپدیت اندروید 8 برای میت اس ای پدید می‌آیند.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون کاربران کانادایی این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. در دیگر نقاط دنیا که این فبلت با همان نام Honor 7X عرضه شده است نیز کاربران بایستی به زودی آپدیت اندروید اوریو را دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس