اطلاع رسانی هوشمندانه از وظایف روابط عمومی ها است


اطلاع رسانی هوشمندانه از وظایف روابط عمومی ها است

نکا- مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران گفت: اطلاع‌رسانی هوشمندانه و اطلاع‌یابی، از وظایف مهم روابط عمومی‌ها است و در این بخش باید تلاش بیشتری انجام شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مظفری بعدازظهر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ادارات نکا در کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: پرهیز از دروغ و ارائه آمار دقیق و واقعی مسئله مهمی است که نباید از نظر روابط عمومی‌ها دور شود و باید در دستور کار باشد.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر آنچه کمتر دیده‌شده رویکرد دولت برای ایجاد آرامش در جامعه است که باید این بخش بیشتر دیده‌شده و تقویت شود.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران گفت: دولت تابع قانون، ولایت‌فقیه و ایجاد آرامش در جامعه است و باید ضمن توجه به این مسائل و افزایش آرامش در جامعه، التهاب را از جامعه دور کنیم.

مظفری، با اعلام اینکه اطلاع‌رسانی هوشمندانه و هنرمندانه از وظایف مهم روابط عمومی‌ها در زمان فعلی است، یادآور شد: اکنون زمان بنر و تراکت نیست بلکه تکنولوژی در حال پیشرفت است و فضای مجازی در زمان بسیار کوتاهی اطلاعات را ردوبدل می‌کند و روابط عمومی‌ها باید به تجهیزات مدرن و به‌روز مجهز باشند.

فرماندار نکا هم بر تعامل مناسب بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: تلاش برای اطلاع‌رسانی خدمات نظام باید با برنامه‌ریزی مناسب در دستور کار باشد.

جعفر احمدی افزود: خدمات نظام باید به‌درستی اطلاع‌رسانی شود تا امید در جامعه شکوفا شده و با همکاری همه‌جانبه، توسعه اتفاق افتد.

وی گفت: در سال‌های اخیر توسعه و پیشرفت فراوانی در بخش‌های مختلف راه، گازرسانی، بهداشت و درمان، آموزش و طرح‌های هادی داشته ایم که باید با ارائه این عملکردها به مردم، در افزایش نشاط اجتماعی و امید در مردم تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 4296904

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...