چشمه‌هایی با آب زلال و خنک در دل ارتفاعات لرستان


خرم‌آباد- در این فیلم به تماشای چشمه‌هایی که از دل ارتفاعات لرستان می‌جوشد بنشینید و نوای گوش‌نواز جریان حیات را بشنوید.


دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، لرستان را می‌توان سرزمین کوه‌های سر به فلک کشیده، رودخانه‌های خروشان و آبشارهای سحرانگیز، دشت‌های بهشتی، دریاچه‌های منحصربه‌فرد، تالاب‌های بکر و جنگل‌های انبوه بلوط نامید، جایی که یک قطعه ناب از طبیعت بهشت وار ایران اسلامی را در خود جای‌داده است.

وجود چشمه ها و سراب های متعدد در سراسر لرستان، باعث شده تا طبیعت بهاری کوه ها و دشت های این استان دیدنی جلوه کند و طبیعت گردان بسیاری را به سوی خود بکشاند.

در این فیلم تصاویری از چشمه هایی را می بینید که از دل کوه می جوشند؛ امسال با وقوع بارندگی های بهاره خوب و قابل توجه، این چشمه ها بیش از پیش رونق یافته اند و با طبیعت گردی در این منطقه می توانید چشمه های متعددی را مشاهده کنید که در نهایت به «سراب نرم» می ریزند.

برای سفر به این منطقه از خرم آباد تا «سراب نرم» حدود ۶۰ کیلومتر مسیر را با خودرو طی یک ساعت باید طی کنید و برای دیدن چشمه های با آب زلال و خنک در ارتفاعات مسیری را به کوه پیمایی بپردازید و سپس در کنار شنیدن نوای دل انگیز جریان آب چشمه ها به تماشای دشت های پایین دست بنشینید. این چشمه ها در ارتفاعات حد فاصل منطقه چغلوندی و الشتر واقع شده اند.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا روی گزینه HD کلیک کرده و گزینه ۳۶۰p را انتخاب کنید.

کد خبر 4296986

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی