تعامل با روابط عمومی ها ملاکی برای ارزیابی مدیران در سال 97


تعامل با روابط عمومی ها ملاکی برای ارزیابی مدیران در سال 97

بیرجند- معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی تعامل و ارتباط با مدیران و رسانه ها را یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران در سال 97 عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی صبح سه شنبه در اولین جلسه هماهنگی شورای روابط عمومی ها در استان اظهارکرد: امروز رویای دهکده جهانی به واقعیت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه از فضای به وجود آمده به نحو احسن استفاده شود، گفت: کار در روابط عمومی ها سخت و پر استرس است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها آیینه تمام نمای دستگاه های اجرایی و مدیران هستند، بیان کرد: نگاه به دستگاه های اجرایی نگاه زینتی نیست و بر سختی کار آنها واقف هستیم.

اسماعیلی با بیان اینکه حق دانستن و آگاهی مردم را باید همه مدیران رعایت کنند افزود: روابط عمومی ها امانت دار دولت هستند که باید صادقانه با مردم پاسخگو باشند.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تعامل با روابط عمومی ها، رسانه ها و اطلاع رسانی یکی از مهمترین شاخصه های ارزیابی مدیران دستگاه اجرایی در سال ۹۷ خواهد بود.

وی برگزاری همایش های بی نتیجه را آفت استان و کشوردانست و بیان کرد: روابط عمومی ها با همیاری مدیران دستگاه های اجرایی پیش نویس تصمیمات را برای ارائه در همایش ها تدوین کنند تا خروجی مشخص و نتیجه مطلوبی را به دست آوریم.

اسماعیلی بیان کرد: هر چه قدر مردم حقیقت را بدانند شایعات کمتر است و مجموعه شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی به ازادی اطلاعات اعتقاد دارد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرایی شدن آزادی اطلاعات هیچ ممنوعیتی وجود ندارد، بیان کرد: اگر مدیری همکاری نکرد به ما گزارش دهید.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی پاسخگو نبودن مدیران را ظلم به خودشان دانست وعنوان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در حوزه سیاسی کشور اکنون وظیفه ما بیشتر از قبل باید تقویت شود تا خدمات دولت را به مردم به موقع اطلاع دهیم.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال ناکارامد جلوه دادن نظام و گرفتن روحیه امید در جامعه است که باید با اطلاع رسانی دقیق و صحیح در جهت ایجاد روحیه امید تلاش کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: ما به دنبال تبلیغات نیستیم بلکه باید صادقانه و خالصانه خدمات و برنامه های دولت را به مردم گزارش دهیم.

در پایان مراسم از روابط عمومی تعاون روستایی، راه و شهرسازی و دانشگاه پیام نور به عنوان روابط عمومی های پیشکسوت استان تقدیر شد.

کد خبر 4297324

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام