رونمایی از سامانه مدیریت ریسک(سمر) بانک پارسیان


رونمایی از سامانه مدیریت ریسک(سمر) بانک پارسیان

رونمایی از سامانه مدیریت ریسک(سمر) بانک پارسیان به گزارش روابط عمومی شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین؛ بانک پارسیان سامانه مدیریت ریسک (سمر) را که توسط شرکت کاسپین طراحی شده در همایش رابطین ریسک، تطبیق و مبارزه با پولشویی رونمایی کرد. این همایش با حضور کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و...

رونمایی از سامانه مدیریت ریسک(سمر) بانک پارسیان

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین؛ بانک پارسیان سامانه مدیریت ریسک (سمر) را که توسط شرکت کاسپین طراحی شده در همایش رابطین ریسک، تطبیق و مبارزه با پولشویی رونمایی کرد.

این همایش با حضور کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و معاونین کلیه شعب آن بانک و سایر بانک ها (بانک سینا، بانک سامان، بانک گردشگری، بانک ملی و بانک ملت) با هدف رونمایی از سمر برگزار شد.

رونمایی از سامانه مدیریت ریسک(سمر) بانک پارسیان

بانک پارسیان در زمینه نوآوری در خدمات الکترونیک به عنوان بانک های پیشرو می باشد که توانسته خدمات مطلوبی را به مشتریان ارائه دهد، وجود این سامانه می تواند در شناسایی ریسک در بهترین زمان ممکن مدیریت بانک را برای کنترل ریسک و خطر های پیش روی بانک کمک کند و از این طریق مشتریان با اعتماد و اطمینان خاطر بیش از پیش در این بانک سپرده گذاری کنند.

گفتنی است سمر (سامانه مدیریت ریسک) توسط شرکت کاسپین تولید و با هدف ثبت، بررسی، ارزیابی، گزارش دهی و پایش اقدامات انجام شده در حوزه ریسک برای بانک پارسیان عملیاتی شد.

سمر با ایجاد بستری برای ارتباط بین رابطین، کارشناسان ریسک، و واحد های اجرایی تلاش می کند چرخه دائمی و موثری برای شناسایی، ارزیابی، گزارش دهی، و کنترل در حوزه ریسک به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:

شماره شبا چیست؟

نحوه دریافت وام خودرو

اکبر جهانفکر - بانک - بانک پارسیان - سامانه سمر - سمر - مدیریت ریسک - وام - پرویزیان - کورش پرویزیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک