کارگاه آموزشی «نقاشی برجسته یا استاکو» برای مربیان


کارگاه آموزشی «نقاشی برجسته یا استاکو» برای مربیان

برای اولین بار کارگاه آموزشی «نقاشی برجسته یا استاکو» برای مربیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، این هنر نقاشی جزو هنرهای مدرن محسوب می شود که ریشه اصلی آن روسی می باشد.

استاکو به معنی گچ کاری است که حالت تزیین یافته گچ کاری سنتی می باشد . این کارگاه آموزش برای اولین بار در استان زنجان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه مربیان فرهنگی و هنری با هدف کلی توانمندسازی نیروی انسانی و بهره مندی بهینه از پتانسیل‌های فکری و کارکردی کانون و تنوع بخشی به فعالیت‌های کمی وکیفی مراکز برگزارشد.

این کارگاه آموزشی به مدت 8 ساعت با بخش‌های آموزشی مثل تاریخچه استاکو، کاربردهای استاکو درهنر و معماری و در بخش عملی و کارگاهی به نحوه تهیه خمیراستاکو یا خمیرسوزنی و آموزش نحوه کارکردن با کاردک‌های مختلف در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون زنجان با سر فصل‌های مختلف برگزار شد.

کارگاه آموزشی «نقاشی برجسته یا استاکو» برای مربیانکارگاه آموزشی «نقاشی برجسته یا استاکو» برای مربیانکارگاه آموزشی «نقاشی برجسته یا استاکو» برای مربیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر