بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی


بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی

عادل غلامی زاده 20 بهمن 1364 در آمل بازیکن عضو تیم ملی والیبال ایران است. او در کنار محمد موسوی بازیکنان سرعتی تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی بوده اند.

بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی


عادل غلامی
متولد ۲۰ بهمن ۱۳۶۴ در آمل بازیکن تیم ملی والیبال ایران می‌باشد. عادل غلامی والیبال را از سال 79 از آموزشگاه‌های شهرش آغاز نمود. سال بعد همراه تیم آبفا آمل در سوپرلیگ، شرکت نمود و به صورت رسمی وارد دنیای والیبال شد. عادل سپس به تیم نارنجستان نور پیوست و در سال‌های پس از آن در تیم‌های صنام، پیکان تهران، پگاه ارومیه، سایپا و کاله عضویت داشت و در پگاه و سایپا بازی‌های مورد قبولی از خود به نمایش گذاشت.
عادل غلامی از رده نوجوانان، همراه تیم ملی بود و تا سال ۹۰ در تیم ملی ایران حضور داشت اما به خاطر دلایلی نا مشخص از تیم ملی کنار گذاشته شد. عادل غلامی با بازی‌های قدرتمندانه خود خولیو ولاسکو را مجبور به دعوت مجدد او به تیم ملی نمود. عادل غلامی در بازی‌های لیگ جهانی از ستارگان بی‌چون‌وچرای تیم ملی ایران بود و عملکرد قابل قبولی در مسابقات قهرمانی آسیا و جام بزرگ قهرمانان جهان داشت.
عادل غلامی از عوامل قهرمانی کاله در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ در لیگ برتر بود. غلامی پس از پس از پنج سال حضور در کاله و نایب قهرمانی در فصل ۹۳–۱۳۹۲، به میزان پیوست؛ و بعد به عضویت تیم بانک سرمایه درآمد.
بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی

افتخارات ملی عادل غلامی

مدال طلا قهرمانی بازی های آسیایی 2014 عنوان چهارمی در لیگ جهانی 2014 عنوان ششمی در جام جهانی 2014 مدال طلا قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۳ مدال نقره قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۰۹ مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰

افتخارات باشگاهی عادل غلامی

مدال نقره لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۲ با کاله مدال طلای لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۱ با کاله مدال طلای برتر والیبال ایران ۱۳۹۰ با کاله مدال طلای باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۳ با کاله عنوان سومی باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۲ با کاله دو عنوان سومی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ با کاله

افتخارات فردی عادل غلامی

بهترین مدافع روی تور بازی های آسیایی ۲۰۰۸ بهترین مدافع روی تور باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۲
بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی

خلاصه بیوگرافی عادل غلامی

نام: عادل نام خانوادگی: غلامی نام تیمی: A. GHOLAMI تاریخ تولد: 20 بهمن ماه 1364 محل تولد: آمل زبان: فارسی موقعیت تیمی: سرعتی زن وضعیت تاهل عادل غلامی: متاهل وزن: 88 کیلوگرم قد عادل غلامی: 195 سانتی متر ارتفاع اسپک: 341 سانتی متر ارتفاع دفاع: 330 سانتی متر اولین باشگاه: آبفا آمل فیلم مورد علاقه: اخراجی ها سرگرمی: سفرکردن موزیک مورد علاقه: پاپ ورزش مورد علاقه دیگر: فوتبال

بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی

گفت‌و‌گو با عادل غلامی و همسرش«سمیرا نایبی»

دوست داشتی مثل سعید معروف در یکی از تیم‌های اروپایی بازی می‌کردی؟

هر ورزشکاری دوست دارد در بهترین باشگاه‌های اروپایی بازی کند و بهترین مبلغ را هم بگیرد. اما به این قضیه باید عقلانی نگاه کرد. سعید جزو نخبه‌های ورزش ما است. اگر سعید الان دارد در روسیه بازی می‌کند حقش است. او یکی از ستاره‌های والیبال دنیاست و باید در همان جا بازی کند. من هم خودم دوست دارم لژیونر شوم نه تنها خودم بلکه همه بچه‌ها این را دوست دارند.

تا الان پیشنهادی داشته‌ای؟

من یک بار از لهستان پیشنهاد داشتم که آن را رد کردم. برای من اولویت مالی همیشه در رده‌های پایینی قرار دارد اما شرایط لهستان طوری نبود که من بتوانم در این کشور بمانم. در این کشور همه قد بلند هستند و فیزیکی بازی می‌کنند. این دلیل اصلی برای رد پیشنهاد لهستانی‌ها بود.

می‌خواهیم کمی به عقب برگردیم. عادل غلامی چطور شد که به سمت والیبال آمد و تا تیم ملی رسید؟

من ذاتا به والیبال علاقمند بودم. در محله ما خیلی‌ها والیبال بازی می‌کردند. من بازی آن‌ها را نگاه می‌کردم. از همان بچگی تکنیک‌های والیبال را به خوبی درک می‌کردم. والیبال مثل فوتبال نیست که هر آدمی بتواند به راحتی آن را بازی کند. من والیبال را بازی م کردم تا اینکه در دوران راهنمایی معلم ورزش ما آقای مسلم یحیی پور مشاوره خوبی به من داد. جالب اینجاست که ظرف شش ماه به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدم نسخه کامل گفت‌و‌گو

بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی
بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی
بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی
بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی

برای برقراری ارتباط بیشتر با عادل غلامی می‌توانید به صفحه شخصی وی در اینستاگرام مراجعه نمایید.
بیوگرافی عادل غلامی و همسرش سمیرا نایبی
@adelgholami9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا