خدمت رسانی در مهرگان در صورت پرداخت مطالبات دولتی تسریع می شود


خدمت رسانی در مهرگان در صورت پرداخت مطالبات دولتی تسریع می شود

قزوین- شهردار محمدیه گفت: در صورت پرداخت مطالبات 13 میلیارد تومانی شهرداری از اداره راه و شهرسازی خدمت رسانی در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تسریع می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، مریم نخستین روز پنجشنبه در دیدار با استاندار قزوین گفت: با الحاق ناحیه شهری مهرگان جمعیت شهر محمدیه به ۱۰۲ هزار نفر رسیده و با داشتن سه شهر و ۱۲ روستا دارای ظرفیت های خوبی است که نیازمند ارتقاء شهری است.

وی اضافه کرد:برخی روستاهای این منطقه مانندباورس و خصار خروان قابلیت شهر شدن را دارند و شهر محمدیه نیز با فاصله ۱۵ کیلومتری دومین شهر بزرگ استان محسوب می شود و از ویژگی هایی برخوردار است که کمتر شهری دارد.

شهردار محمدیه تصریح کرد: بودجه ۵۲ میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری با توجه به حجم عملیات و توقعات مردم جوابگوی توسعه شهری نیست و با مشکلات جدی در تامین منابع مواجهیم که نیازمند حمایت استاندار محترم هستیم.

خدمت رسانی در مهرگان در صورت پرداخت مطالبات دولتی تسریع می شود

نخستین تصریح کرد: محمدیه در ردیف ۱۰ شهر زیبای جهان، ۱۰۰ شهر پاک و ۱۰۰۰ شهر ایمن کاندید است و این توانمندی ها رسالت شهردار و شورا را سنگین کرده و امیدواریم بتوانیم با عملکرد خود کارهایی ماندگار را عملیاتی کنیم.

بانک زمین شهرداری نیازها آینده را تامین می کند

شهردار محمدیه گفت: یکی از نیازها و کمبودهای ما نداشتن بانک زمین مناسب است تا بتوانیم نیازهای خود در آینده با تامین منابع مالی پایدار تامین کنیم و در این راستا وضعیت منطقه ۷ که بلاتکلیف مانده باید مشخص شود.

وی اضافه کرد: در شرایطی که هنوز سهم ۱۰ درصدی خود برای تامین خدمات شهری ناحیه مهرگان از سوی دستگاههای اجرایی بویژه راه و شهرسازی داده نشده در ادامه خدمت رسانی دچار مشکل شده ایم که انتظار داریم با دستور استاندار محترم مطالبات ما پرداخت شود تا کارها را سرعت بخشیم.

نخستین اظهارداشت: در آماده سازی ناحیه شهری مهرگان قرار بود ۲۵ میلیارد تومان از سوی اداره راه تامین شود که فقط ۱۴ میلیارد تومان پرداخت شده و اگر مابقی ۱۱ میلیارد تومان هم داده شود می توانیم خدمات این منطقه را سرعت بخشیم.

خدمت رسانی در مهرگان در صورت پرداخت مطالبات دولتی تسریع می شود

روکش دوباره آسفالت معابر مهرگان ضروری است

وی گفت: آسفالت ریخته شده در ناحیه شهری مهرگان و نیز شهر محمدیه کیفیت لازم را ندارد و نیازمند روکش مجدد است و در کنار آن با توجه به بلند مرتبه سازی انجام شده باید برای تسریع در خرید نردبان بلند اقدام شود.

نخستین تصریح کرد: برای خرید نردبان بلند ۳ میلیارد تومان از سوی شهرداری پرداخت شد اما سهم اداره راه هنوز پرداخت نشده و با نوسان قیمت ارز شاهد افزایش دو برابری قیمت خرید هستیم که امیدواریم با تاکید اسنتاندار این تعهد نیز عمل شود تا در صورت بروز حادثه بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

کد خبر 4299329

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)