جهانگیری درگذشت حجت السلام طبابایی را تسلیت گفت


جهانگیری درگذشت حجت السلام طبابایی را تسلیت گفت

تهران-ایرنا-معاون اول رییس جمهوری در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی تصریح کرد: ضایعه مصیبت بار فقدان این روحانی بزرگوار و مردمی که عمر پربرکت خود را در راه خدمت به اسلام، انقلاب، مردم و ترویج ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در جامعه صرف نمود را به همه دوستداران و علاقه‌مندان و به ویژه بیت شریف ایشان صمیمانه تسلیت...

به گزارش ایرنا، در متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی وارسته و استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی رضوان الله تعالی علیه موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
ضایعه مصیبت بار فقدان این روحانی بزرگوار و مردمی که عمر پر برکت خود را در راه خدمت به اسلام، انقلاب، مردم و ترویج ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه صرف نمود را به همه دوستداران و علاقه مندان و به ویژه بیت شریف ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسالت دارم.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی، استاد اخلاق، ساعتی پیش و در لحظات ملکوتی روز نخست ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.
این استاد اخلاق که از چندی پیش به دلیل عارضه ریوی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود عصر امروز - پنجشنبه- در 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.
شبک**1983**3404

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان