حرف های آزاردهنده شوهرم موقع رابطه جنسی اذیتم میکنه


حرف های آزاردهنده شوهرم موقع رابطه جنسی اذیتم میکنه سلام دوازده سال پیش ازدواج کردم توی این مدت حتی یک بار هم به همسرم توی مسائل جنسی نه نگفتم اصلا خستگی و خواب آلودگی و مریضی برام معنی نداره. هر کاری هم که بخواد براش میکنم هر کاری. اندامم مورد پسند شوهرم هستش . اما … نوشته حرف های آزاردهنده شوهرم موقع رابطه جنسی اذیتم میکنه اولین بار...

حرف های آزاردهنده شوهرم موقع رابطه جنسی اذیتم میکنه

حرف های آزاردهنده شوهرم موقع رابطه جنسی اذیتم میکنه

سلام

دوازده سال پیش ازدواج کردم توی این مدت حتی یک بار هم به همسرم توی مسائل جنسی نه نگفتم اصلا خستگی و خواب آلودگی و مریضی برام معنی نداره. هر کاری هم که بخواد براش میکنم هر کاری.

اندامم مورد پسند شوهرم هستش . اما مشکل اصلی من مربوط به حرفیه که همسرم همیشه در حین رابطه جنسی بهم میگه. همیشه همیشه میگه (ببخشید) نگاه کن چقدر کلفته چقدر بزرگه تو از پسش بر نمیای. با این که خوب جوری هست اما من به خاطر این حرفش اصلا لذت نمیبرم.

همیشه هم دلم میشکنه با بغض ادامه میدم. میگه زنا آرزوی همچین چیزی رو دارن. انقد به خودش میباله که از خودم بدم میاد. شخصیتم خورد میشه اونم من که کم نمیذارم. اهل ایراد گرفتن الکی هم نیستم. گوشزد هم فایده نداره تو دلش که بالاخره این فکر هست. چیکار کنم راهنماییم میکنین؟

همسرم هنگام معاشقه دوست داره فحش بده

سلام خسته نباشید.

من تازه ازدواج کردم با همسرم 2 سال تفاوت سنی دارم خدا رو شکر زندگی خوبی داریم هم در دوره ی نامزدی با هم خوب بودیم هم الان.

فقط همسرم یه عادتی موقع رابطه ی جنسی داره که اولش برام خیلی سخت بود ولی الان باهاش کنار اومدم چون تو تحریک شدنش خیلی اثر داشت حالا می خوام بدونم کار درستی کردم که باهاش کنار اومدم یا باید جلوشو بگیرم .

حرف های رکیک در معاشقه ؛

همسر من هنگام معاشقه دوست داره فحش بده یا من به خودم فحش بدم و مثل یه زن خراب رفتار کنم.

ممنون که وقت میگذارید و راهنمایی می کنید.

استفاده از الفاظ رکیک چه نقشی در روابط جنسی زناشویی داره ؟

از تمامی متأهلین اعم از خانم و آقا خصوصاً افرادی که در مسأله جنسی گرم و پر حرارت هستند و روابط جنسی شان هم به لحاظ تعداد هم به لحاظ کیفیت در سطح خوبی هست میخواهم به این سوال پاسخ دهند.

آیا استعمال الفاظ رکیک مثلاً اسامی صریح اعضاء تناسلی زن و مرد حین روابط زناشویی و معاشقه و ملاعبه قبل از روابط زناشویی ، آیا در کیفیت رابطه زناشویی و بالا بردن میزان شهوت موثر است یا خیر؟

کلاً این مسأله یعنی استعمال الفاظ رکیک چطور است؟

نظر شما در رایطه با مشکلاتی که مطرح شده چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط