تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر


تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر سلام و خدا قوت به دوستان من میخوام تجربه خودم رو در مورد چاق شدن بگم، من قدم 160 و 42 کیلو بودم، البته تا قبل از دانشگاه رفتن یه خورده بیشتر بودم ولی دقیق یادم نیست شاید 47-48 بودم، وقتی خوابگاهی شدم خیلی به خورد … نوشته تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر اولین بار در خاتون آنلاین. پدیدار...

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

سلام و خدا قوت به دوستان

من میخوام تجربه خودم رو در مورد چاق شدن بگم، من قدم 160 و 42 کیلو بودم، البته تا قبل از دانشگاه رفتن یه خورده بیشتر بودم ولی دقیق یادم نیست شاید 47-48 بودم، وقتی خوابگاهی شدم خیلی به خورد و خوراکمون رسیدگی نمیکردیم و تغذیمون مناسب نبود، من وزن کم کردم به طوری که هر کی میدید خیلی تعجب میکرد و خلاصه سیل متلک ها روانه میشد ولی ازون جایی که من خودم اعتماد به نفس داشتم و ظاهر خودم هم برام قابل بود اهمیت نمیدادم.

بعد از دانشگاه هم که تغذیه ام بهتر شد اصلا چاق نشدم، دو سه بار هم دکتر تغذیه رفتم ولی برنامه های خیلی سنگین و هزینه بر میدادن و خودم نهایتا یک هفته انجام میدادم، آزمایشات متعدد هم انجام دادم خدا رو شکر مشکلی نداشتم تا وقتی ازدواج کردم، همسرم با لاغریم مشکلی نداشت ولی از طرف خانوادشون اذیت میشدم که اینو یه نقص میدین، از یه طرف هم وقتی دکتر زنان رفتم به من گفتن خیلی لاغری و یه قرص مکمل دادن و از یه طرف دیگه واقعا برای اولین بار میدیدم اینقد لاغر بودن خوب نیست، به آدم به چشم یه آدم ضعیف و کسی که قابل اتکا نیست نگاه میشه، واقعا به صورت یه نقص به چشمم اومد، همه اینا باعث شد تصمیم جدی بگیرم چاق بشم.

اول یک ماه برنامه کالری ها رو انجام دادم، کالری هایی که هر روز مصرف میکردم نوشتم دیدم من روزانه 700 تا کالری مصرف میکنم که رسوندمش به 2000، و به 45 کیلو رسیدم، ولی از اون جایی که خوردن برای آدمای لاغر خیلی سخته و تو این برنامه باید هر دقیقه میخوردم تا به کالری مورد نظر برسم دیگه ادامه ندادم تا اینکه خواهرم پیشنهاد داد جوانه گندم بخورم.

5 ماه متوالی بعد هر وعده غذایی یک قاشق پودر جوانه گندم توی یک لیوان شیر حل میکردم با یک دونه قند تا یکم شیرین بشه و میخوردم. ماهی دو کیلو چاق شدم، الان 55 کیلوام. من خودم از اون مدلایی بودم که سخت چاق میشدم ولی امکانش هست ماهی 4 تا 5 کیلو هم چاق بشید و حتی میتونید بعد صبحانه هم بخورید. حتما باید بعد غذا باشه ( چون قبل غذا باعث لاغری میشه ) و از پودرای بسته بندی و فرآوری شده که توی عطاری یا سوپر مارکتا هست بخرید.

جوانه گندم ماده بسیار پر خاصیتی هست و مصرفش هیچ مشکل نداره و اشتها رو زیاد میکنه جوری که من نصفه شب پا میشم چیزی میخورم و خوردن دیگه برام سخت نیست. اینو به دو سه نفر دیگه هم گفتم دارن انجام میدن و نتیجه هم گرفتن. امیدوارم برای شما هم راهگشا باشه.

یه چند تا نکته کلی رو بگم :
1- راجع به جوانه گندم خودتون میتونید تحقیق کنید، خودتون متوجه میشید که چه ماده مفیدی هست، من که هیچی از مضراتش پیدا نکردم، در مورد خوب بودنش هم بعضی اونو یه غذای معجزه گر میدونن
2-این تجربه منه و ممکنه در مورد همه صدق نکنه ولی بالاخره به درد یه عده میخوره
3- دستور استفاده جوانه گندم روی بسته اون نوشته شده، میتونین توی شیر ماست سالاد آبمیوه بریزید استفاده کنید
4- این دستور که گفتم از خودم درنیاوردم توی طب سنتی هست، با یه تحقیق مختصر میتونید پیدا کنید، این دستور روی پاکت های پودر جوانه گندم نوشته شده، اصلا چیز عجیب غریبی نیست، فقط من این روشو امتحان کردم
5- مارک های مختلفو امتحان کرم در نهایت یکی که راحت تر از بقیه حل میشد اونو بیشتر استفاده میکنم

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

دانستنی های پور جوانه گندم

(1) پودر جوانه گندم مکملی بسیار مفید برای بدن می باشد که هم می تواند چاق کننده و هم لاغر کننده باشد. اگر این پودر را به قصد چاق شدن مصرف میکنید باید ده دقیقه پس از غذا آن را میل کنید. اما اگر قصد لاغرشدن دارید باید پودر را ده دققیه قبل از غذا میل کنید. البته علاوه بر افزایش یا کاهش وزن این پودر دارای خواص بیشماری است از جمله جلوگیری از ریزش موها و زیبایی پوست.
(2) پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامینE و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود.سلنیوم و منیزیوم وجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است. ی پودر جوانه گندم غنی از ویتامین E و B است . ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسید محسوب می‌شود که در پیشگیری از اکسیده شدن کلسترول مفید بوده و باعث کاهش بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود. همچنین جوانه‌ها دارای فیبر، سلنیوم و فینریوم هستند که در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان به خصوص سرطان روده موثر شناخته شده‌اند و برای رفع یبوست مفید هستند.
(3) در هر ۱۰۰ گرم از جوانه گندم ۳۶۷ کالری انرژی، ۷۳ گرم کربوهیدرات، ۱۰ گرم پروتئین،‌۳ گرم چربی، ۵۴ میلی گرم کلسیم، ۶۱۱ میلی گرم فسفر، ۶٫۹ میلی گرم آهن، ۶۷۱ میلی گرم پتاسیم و ۱٫۸ گرم فیبر وجود دارد.

پودر جوانه گندم چاق کننده است یا لاغر کننده؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان پودر جوانه گندم و به صورت کلی تمامی جوانه ها میپرسند این است که نکند وقتی جوانه خوراکی مصرف میکنم چاق بشوم؟ جوانه فقط صورت رو چاق میکند؟ بقیه جوانه ها چطور؟ جوانه ماش، عدس و سایر جوانه ها چطور؟؟ مصرف این جوانه ها ما را چاق میکند یا لاغر؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

خواص پودر جوانه ها را میتوان از دو دید خواص مشترک و خواص اختصاصی هر جوانه بررسی کرد. و همچنین جوانه ها به صورت مشترک و خاص بر روی سیستم ها و ویژگی های مختلف بدن انسان تاثیر میگذارند، با کند کردن روند کاهش طول کرومزوم ها پیری را به تاخیر می اندازند، به طرق مختلف از بیماری هایی مانند سرطان، دیابت، بیماری های شبکه عصبی و بسیاری از بیماری های دیگر پیشگیری میکنند، با تنظیم طیف وسیعی از هورمون های بدن خلق‌و خوی ما را متعادل میکنند و … اما جوانه ها چاق میکنند یا لاغر؟ به صورت خلاصه باید بگویم که جوانه ها به صورت پیشفرض قطعا لاغر کننده هستند.

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

اما چرا؟ ببینید جوانه ها در هر حالتی( به جز این که پس از غذا مصرف شوند ) شما را لاغر خواهند کرد. این عمل از طریق فرایند های زیر انجام میشود:

۱. پودر جوانه ها متابولیسم سلولی را افزایش میدهند،‌ در نتیجه سلول های بدن شما میزان بیشتری انرژی مصرف میکنند، افزایش مصرف انرژی سلول ها موجب میشود که بدن نه تنها به ذخیره کردن چربی ها نپردازد بلکه به تدریج چربی های بدن را مصرف کند

۲. تقریبا تمامی انواع پودر جوانه فعالیت مغزی شما را به شدت افزایش میدهند، همان طور که میدانید مغز انسان بیشترین سهم را در مصرف انرژی بدن دارد و افزایش فعالیت های مغزی به دلیل بالا موجب کاهش تدریجی توده چربی میشود.

۳.تمامی پودر جوانه ها به خصوص پودر جوانه گندم و پودر جوانه ارزن حاوی فیتواسترول هستند، فیتو استرول ها با جذب چربی در بدن مقابله میکنند، در نتیجه حتی اگر رژیم غذایی خود را تغییر ندهید چربی کمتری جذب خواهید کرد

۴. پودر جوانه ها کم کالری هستند و کالری کمتری به بدن شما میرسانند، ضمنا پودر جوانه غذایی سیر کننده است و مخصوصا اگر ترکیبی از جوانه های حاوی سبوس بالا مانند جوانه گندم و جوانه جو و پودر جوانه های حاوی پروتئین بالا مانند پودر جوانه سویا و پودر جوانه عدس استفاده میکنید خاصیت سیر کنندگی خود را بیشتر نشان میدهد، طبیعتا وقتی سیر باشید غذای کمتری میخورید و به اصطلاح معده شما کوچکتر خواهد شد و بدنتان میزان کمتری غذا طلب میکند، حتی اگر پس از مدتی مصرف پودر‌جوانه ها را‌قطع کرده باشید

و اما آخرین نکته، پودر جوانه صورت را چاق میکند؟ جوانه گندم برای چاقی صورت مفید است؟ تحقیق مستند و علمی ای در این خصوص وجود ندارد و نمیتوان با قطعیت چنین چیزی را رد یا تایید کرد اما آن چه مسلم است مصرف مداوم این ماده غذایی ارزشمند موجب تقویت پوست و طراوت و سرزندگی بیشتر آن و تقویت ماهیچه های آن میشود. شاید یک صورت با پوست با طراوت چاق تر به نظر بیاید!

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

خواص شگفت انگیز جوانه گندم

جوانه گندم جزء آن دسته از مواد غذایی است که متاسفانه خانواده‌ها به میزان کافی از آن استفاده نمی‌کنند. این درحالی است که جوانه گندم سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی ضروری برای بدن مانند ویتامینA است.

ویتامین A موجود در جوانه گندم باعث افزایش قوه بینایی، سرعت رشد کودکان، شادابی پوست و سلامت ریه و گلو می شود.

از سوی دیگر مصرف جوانه گندم خستگی مفرط، ضعف و بی حالی را کاهش می‌دهد. ویتامین B1 موجود در جوانه گندم نیز، برای تعادل سیستم عصبی ضروری است.

همچنین جوانه گندم در رفع بی‌خوابی، بروز یائسگی زودرس، اختلالات قلبی و دیابت هم می‌تواند مفید و مؤثر باشد.

بنا بر توصیه متخصصان، کسانی که از سوء تغذیه رنج می‌برند یا منع استفاده از سبزی‌ها را دارند، می‌توانند با تهیه جوانه گندم و مصرف مداوم آن، از کمبود ویتامین‌ها و املاح معدنی طبیعی بدن جلوگیری کنند.

نحوه استفاده:

هم مصرف خوراکی دارد و هم از ماسک آن استفاده می گردد.

خواص:

پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است.

ویتامین E امروزه به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود . سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است.

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست و مو ، جوانه گندم در درمان ریزش مو ، رفع شوره سر و انواع جوش صورت و ناراحتی های پوستی موثر است .

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است و بدین منظور می توانید از ماسک جوانه گندم استفاده نمائید که موجب شادی و طراوت و روشنی پوست می شود. به این صورت که پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده و به مدت ۱۵_۲۰ دقیقه روی پوست صورت بگذارید.

همچنین کسانی که از یبوست، خستگی و بی حالی، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند.

در واقع جوانه ها مواد غذایی هستند که با روند طبیعی رشد و تولیدشان، در گروه سبزی ها، آن هم با ارزش غذایی بالا از نظر ویتامین ها و املاح محسوب می شوند.

در سنین مختلف، مردان بین ۱۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از زنان به پروتئین و ویتامین های ب۶ ، ب۱۲ ، آ و اسید فولیک و املاح کلسیم، فسفر، روی و ید نیاز دارند. اما در خصوص زنان باردار و خانم های شیرده، بالاترین نیازهای غذایی، در نظر گرفته شده و حتی در مواردی از مقدار مصرف مردان نیز به مراتب بیشتر است.

در سنین بالا به علت تحرک کمتر، نیاز بدن به انرژی کاسته شده، ولی در مقابل نیاز به ویتامین ها، املاح و پروتئین افزایش می یابد. با مصرف جوانه های مختلف می توانید مقدار قابل توجهی از ویتامین های ب را به بدن برسانید. توجه به این موضوع که تامین ویتامین های ث و ای، بتاکاروتن و سلنیوم می تواند از اکسیداسیون چربی ها در بدن جلوگیری کند و نیز تأمین منیزیم می تواند فشار خون را کنترل نماید، به نقش مهم جوانه ها و گنجاندن آنها در برنامه غذایی روزانه بیشتر پی می بریم.

اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو ۱۰ دقیقه قبل از صرف غذا میل کنید و اگر می خواهید چاق شوید آن را ۱۰ دقیقه بعد از صرف غذا بخورید.

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

از جوانه گندم برای چاقی صورت خود کمک بگیرید

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

جوانه گندم بخاطر داشتن تمام ویتامین ها و آهن و پروتئین خاصیت چاقی صورت را دارد. در این قسمت از خاتون آنلاین قصد داریم از راز جوانه گندم برای چاقی صورت برای شما بگوییم. با ما همراه باشید!

خواص جوانه گندم برای چاقی صورت

پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامینE و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود.سلنیوم و منیزیوم وجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است.

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

جوانه گندم جزء آن دسته از مواد غذایی است که متاسفانه خانواده‌ها به میزان کافی از آن استفاده نمی‌کنند. این درحالی است که جوانه گندم سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی ضروری برای بدن مانند ویتامینA است. ویتامین A موجود در جوانه گندم باعث افزایش قوه بینایی، سرعت رشد کودکان، شادابی پوست و سلامت ریه و گلو می شود.

از سوی دیگر مصرف جوانه گندم خستگی مفرط، ضعف و بی حالی را کاهش می‌دهد. ویتامین B1 موجود در جوانه گندم نیز، برای تعادل سیستم عصبی ضروری است. همچنین جوانه گندم در رفع بی‌خوابی، بروز یائسگی زودرس، اختلالات قلبی و دیابت هم می‌تواند مفید و مؤثر باشد.

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

بنا بر توصیه متخصصان، کسانی که از سوء تغذیه رنج می‌برند یا منع استفاده از سبزی‌ها را دارند، می‌توانند با تهیه جوانه گندم و مصرف مداوم آن، از کمبود ویتامین‌ها و املاح معدنی طبیعی بدن جلوگیری کنند.

نحوه مصرف

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است و بدین منظور می توانید از ماسک جوانه گندم استفاده نمائید که موجب شادی و طراوت و روشنی پوست می شود. به این صورت که پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده و به مدت ۱۵_۲۰ دقیقه روی پوست صورت بگذارید.

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

در سنین مختلف، مردان بین ۱۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از زنان به پروتئین و ویتامین های ب۶ ، ب۱۲ ، آ و اسید فولیک و املاح کلسیم، فسفر، روی و ید نیاز دارند. اما در خصوص زنان باردار و خانم های شیرده، بالاترین نیازهای غذایی، در نظر گرفته شده و حتی در مواردی از مقدار مصرف مردان نیز به مراتب بیشتر است.

در سنین بالا به علت تحرک کمتر، نیاز بدن به انرژی کاسته شده، ولی در مقابل نیاز به ویتامین ها، املاح و پروتئین افزایش می یابد. با مصرف جوانه های مختلف می توانید مقدار قابل توجهی از ویتامین های ب را به بدن برسانید. توجه به این موضوع که تامین ویتامین های ث و ای، بتاکاروتن و سلنیوم می تواند از اکسیداسیون چربی ها در بدن جلوگیری کند و نیز تأمین منیزیم می تواند فشار خون را کنترل نماید، به نقش مهم جوانه ها و گنجاندن آنها در برنامه غذایی روزانه بیشتر پی می بریم.

اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو ۱۰ دقیقه قبل از صرف غذا میل کنید و اگر می خواهید چاق شوید آن را ۱۰ دقیقه بعد از صرف غذا بخورید.

مطالب مرتبط:

چرا چاق نمی شوم؟+چرا وزنم زیاد نمی شود

تاثیرات چاقی در روابط جنسی

کالکشن مدل لباس مجلسی مخصوص خانمهای چاق و وزن بالا 2018

مدل لباس بلند مجلسی مخصوص افراد چاق و تپل 2017

چرا پس از ازدواج چاق می شویم+چاقی بعد از ازدواج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تغذیه و سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)