هشدار تیلرسون درباره بحران صداقت و اخلاق در آمریکا


هشدار تیلرسون درباره بحران صداقت و  اخلاق در آمریکا

رکس تیلرسون: زمانی که ما به عنوان مردمی آزاد در باب حقیقت می‌لغزیم حتی در مورد مسائل خیلی بدیهی آمریکا را دچار اختلال می‌کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، رکس تیلرسون وزیر خارجه سابق آمریکا در جمع فارغ التحصیلان موسسه نظامی ویرجینیا درباره بحران صداقت و اخلاقیات در جامعه و در میان مقامات این کشور هشدار داد.
رکس تیلرسون طی سخنانش در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان موسسه نظامی ویرجینیا گفت: مشارکت شما در جامعه به یک بنیاد محکم اخلاقی و صداقت وابسته است. درباره بحران اخلاق و درستکاری آمریکا به طور جدی هشدار می‌دهم. مسئولیت همه امریکایی‌ها در برابر یکدیگر، احترام و محافظت از آزادی‌های ما از طریق شناسایی حقایق، درستی‌ها و دروغ‌ها است.
همه ما باید در برابر حقیقت مسئول باشیم و تلاش کنیم آینده آمریکا را بر اساس حقایق ونه افکار و وعده‌های پوچ و واهی بنا کنیم. ما باید آینده آمریکا را بر پایه چشم انداز روشن ناشی از حقایق و واقعیت‌ها پایه ریزی کنیم که به ما امکان می‌دهد برای چالش‌های بسیار دشوارمان، راه حل پیدا کنیم.
زمانی که ما به عنوان مردمی آزاد در باب حقیقت می‌لغزیم حتی در مورد مسائل خیلی بدیهی آمریکا را دچار اختلال می‌کنیم. اگر ما به عنوان آمریکایی‌ها با بحران اخلاقیات و انسجام و همبستگی در جامعه خودمان و در میان رهبرانمان هم در حوزه دولت و هم عرصه عمومی مقابله نکنیم پس از آن شاهد ان خواهیم بود که دموکراسی آمریکا وارد مرحله خاکستری خواهد شد.
کد ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس