با تایید باشگاه آ اس رم، مبلغ پایه قرارداد با اسپانسر قطری پیراهن این باشگاه، 39 میلیون یورو برای سه فصل است


با تایید باشگاه آ اس رم، مبلغ پایه قرارداد با اسپانسر قطری پیراهن این باشگاه، 39 میلیون یورو برای سه فصل است

طرفداری- پس از رسیدن رم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این باشگاه بعد از 5 فصل دارای اسپانسری ثابت و معتبر روی پیراهنش شد. شرکت هواپیمایی قطری (قطر ایرویز)، برای باقی مانده این فصل به همراه سه فصل آینده یعنی تا پایان سال 2021 با آ اس رم، قرارداد همکاری امضا کرد.

اکنون یک ماه پس از این قرارداد، مفاد همکاری باشگاه رم با شرکت قطری منتشر شده است. این قرارداد مجموعا 39 میلیون یورو به صورت قطعی برای رم درآمدزایی می کند که این رقم با توجه به عملکرد جالوروسی در هر فصل می تواند شامل مبالغی اضافه (تا 3 میلیون یورو در هر فصل) نیز بشود. 6 میلیون یورو بابت چند بازی پایانی این فصل به حساب رم واریز می شود و در سه فصل آینده تا پایان فصل 2020/2021، به طور سالیانه 11 میلیون یورو از سوی اسپانسر قطری به تیم پایتخت نشین واگذار می شود. گفته می شود رم با شرکت هیوندای نیز برای اسپانسر پشت پیراهن به توافق رسیده که مبلغ سالیانه آن، 4 میلیون یورو برآورد شده است. بنابراین میتوان انتظار داشت رمی ها برای هر فصل 15 میلیون یورو از بابت اسپانسر پیراهن، درآمد ثابت داشته باشند.

به نقل از Football-Italia، در مقایسه با تیم های حاضر در سری آ، یوونتوس برای هر فصل 17میلیون یورو از جیپ می گیرد که این رقم می تواند با توجه به عملکرد باشگاه تا 21 میلیون یورو افزایش یابد. اینتر 10 میلیون یورو از پیرلی دریافت می کند و میلان برای هر فصل 14.5 میلیون یورو از اسپانسر شرکت هواپیمایی اماراتی اش می گیرد. در بین بزرگان، نام ساسولو نیز دیده می شود. ساسولو هر فصل بین 17 تا 20 میلیون یورو از ماپی، اسپانسر مالک باشگاه به حسابش واریز می شود.

این ارقام در مقایسه با تیم های مطرح اروپا، بسیار ناچیز است. به عنوان مثال رئال مادرید برای هر فصل 70 میلیون یورو از همان اسپانسر اماراتی باشگاه میلان دریافت می کند. بارسلونا از راکوتن برای هر فصل 55 میلیون یورو می گیرد و در جزیره مثلا منچستریونایتد سالیانه از شورلت، 63 میلیون یورو درآمدزایی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط