دلیل به بن‌بست خوردن مذاکرات چلسی با انریکه چه بود


دلیل به بن‌بست خوردن مذاکرات چلسی با انریکه چه بود

مطالبات بزرگ سرمربی سابق چلسی از آبی‌های لندن او را از فهرست گزینه‌های هدایت این تیم در فصل آینده حذف کرد.

به گزارش فانوس، صرفنظر از هر اتفاقی که امشب (شنبه) در فینال جام حذفی انگلیس میان تیم‌های منچستریونایتد و چلسی رخ خواهد داد، آنتونیو کونته سرمربی آبی پوشان بعد از این بازی دیگر این تیم را هدایت نخواهد کرد و از چند ماه پیش مشخص بود که او دوره حضور او در استمفوردبریج به سر آمده است.
دلیل به بن‌بست خوردن مذاکرات چلسی با انریکه چه بود

گفته می‌شود که چلسی فرایند گزینش سرمربی جدیدش را آغاز کرده و لوئیس انریکه هم یکی از آنها بود اما ظاهراً این مرد اسپانیایی از فهرست گزینه‌های تیم تحت تملک رومن آبراموویچ خارج شده است چون انتظاراتش بیش از اندازه برای باشگاه زیاد بوده است.

طبق ادعای مارکا، مارینا گرانوفسکایا، مدیر اجرایی باشگاه چلسی که معتمد رومن آبراموویچ در کادر مدیریتی باشگاه نیز محسوب می‌شود، از سوی این مرد روس مأمور شده که با گزینه‌های مربیگری فصل آینده اتیم مذاکره کند اما بازخوردی که از مذاکره با سرمربی سابق بارسلونا در فاصله ماه‌های ژانویه تا فوریه داشته، خوب نبوده و این در حالی بود که باشگاه به حصول توافق با انریکه خوشبین بود.

ظاهراً چیزی که باعث منصرف شدن باشگاه چلسی از ادامه مذاکرات با انریکه شده، شخصیت، طرز برخورد و مطالبات این مرد اسپانیایی بود که اجازه نداده تفاهم دو جانبه میان طرفین حاصل شود. در واقع غرور بیش از اندازه انریکه در مذاکراتش یکی از دلایل به بن‌بست خوردن مذاکرات بوده است.

یک مقام آگاه در باشگاه چلسی که نامش فاش نشده، ‌درباره مذاکره این باشگاه با انریکه گفت: در هیچ مقطعی از روند مذاکره‌مان با چلسی هرگز احساسی خوشایندی نسبت به او وجود نداشت.

اتفاقی که برای چلسی رخ داده تکرار همان چیزی است که چندی پیش برای آرسنالی‌ها به وقوع پیوست. گفته می‌شد که آرسنالی‌ها انریکه را به عنوان جانشین ونگر در نظر گرفته‌اند اما ظاهراً لحن انریکه و اطرافیانش و مطالبات آنها در روند مذاکرات با توپچی‌ها، این باشگاه را از جذب او منصرف کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر خورشید منفجر شود چه بلایی سر زمین می‌آید؟