برنده مسابقه سراسری نقاشی آب = زندگیست است اعلام شد


پول‌نیوز - نقاشی فاطمه سادات خاتمی دانش آموز کلاس دوم در شهر اراک در مسابقه سراسری آب مساوی است با زندگی که توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دو رده سنی کودک و نوجوان طی نیمسال دوم سال گذشته برگزار شد، در ردیف ۱۰ اثر برتر رده کودکان قرار...

برنده مسابقه سراسری نقاشی آب = زندگیست است اعلام شد
پول‌نیوز - نقاشی فاطمه سادات خاتمی دانش آموز کلاس دوم در شهر اراک در مسابقه سراسری آب مساوی است با زندگی که توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دو رده سنی کودک و نوجوان طی نیمسال دوم سال گذشته برگزار شد، در ردیف ۱۰ اثر برتر رده کودکان قرار گرفت.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، این مسابقه بر اساس ابلاغیه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که از طرح های مهم آموزش همگانی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین قشر کودک و نوجوان است در نیمسال تحصیلی سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد.

زهرا طراوتی فکور مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی عنوان کرد : به دنبال برگزاری جشنواره سراسری آب = زندگی و تهیه و توزیع فراخوان این مسابقه توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در مدارس و همچنین مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، 575 اثر از سطح استان به دبیر خانه جشنواره در شرکت آبفا مرکزی ارسال شد و پس ازداوری آثار 10 اثر برگزیده به بخش کشوری این جشنواره راه پیدا کرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه عنوان کرد: نقاشی فاطمه سادات خاتمی دانش آموز کلاس دوم در شهر اراک که در بین 10 اثر برتر در این مسابقه در بخش استانی قرار گرفت در بخش کشوری نیز جزء 10 اثر برتر کشوری انتخاب و در مراسم اختتامیه این جشنواره که در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در تهران برگزار گردید با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هدیه مورد تقدیر قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا