کاهش سرفاصله زمانی اعزام قطار به ایستگاه در خط 2 قطارشهری به 10 دقیقه


کاهش سرفاصله زمانی اعزام قطار به ایستگاه در خط 2 قطارشهری به 10 دقیقه

به گزارش شهرآراآنلاین، وحید مبین مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از کاهش سرفاصله زمانی اعزام قطارهای خط 2 به 10 دقیقه خبر داد و گفت: پیش از این و در ابتدای فعالیت خط 2 قطارشهری، سرفاصله زمانی اعزام قطار به ایستگاه 30...


به گزارش شهرآراآنلاین، وحید مبین مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از کاهش سرفاصله زمانی اعزام قطارهای خط 2 به 10 دقیقه خبر داد و گفت: پیش از این و در ابتدای فعالیت خط 2 قطارشهری، سرفاصله زمانی اعزام قطار به ایستگاه 30 دقیقه بود که این مهم هم‌اکنون به 10 دقیقه کاهش یافته است.

وی با اشاره به اتصال خط یک و دو قطارشهری در ایستگاه شریعتی، اظهار کرد: با افتتاح ایستگاه شریعتی با حضور رییس جمهور در مشهد مقدس و اتصال خط یک و دو قطارشهری در این ایستگاه، سرفاصله زمانی اعزام قطارها به 15 دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد افزود: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و استقبال شهروندان و زائران از سرویس‌دهی این دو خط، هم‌اکنون سرویس‌دهی اعزام قطار در خط 2 قطارشهری به 10 دقیقه کاهش یافته تا رضایتمندی مسافران و بهبود کیفیت خدمات‌دهی را به دنبال داشته باشد.

مبین مقدم خاطرنشان کرد: هم‌اکنون خط 2 قطارشهری با 5 رام قطار در 13 ایستگاه به ارائه خدمت می‌پردازد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس