کمربندی صالحیه به واوان با طول 7 کیلومتر به بهره برداری می رسد


کمربندی صالحیه به واوان با طول 7 کیلومتر به بهره برداری می رسد

بهارستان- شهردار شهر صالحیه از بهره برداری از کمربندی صالحیه به واوان با طول 7 کیلومتر و خروج این شهر از بن بست در آینده ای نزدیک خبر داد.


علیرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر به احداث کمربندی صالحیه- واوان تاکید کرد و افزود: با توجه به خروج صالحیه از بن بست و اراده بلند مدیریت شهری در تحقق این مهم، عملیات اتصال سی متری ولیعصر (عج) به خیابان «سردار جنگل» ، شهرک واوان اسلامشهر در سال ۹۵ آغاز شد.

وی گفت: در ادامه این مسیر ۲ عارضه طبیعی به نام رودخانه «سیاه آب» و «سالور» کرج قرار دارد، که مدیریت شهری برای اجرای طرح ناگزیر به پیش بینی و جانمائی دو عرشه پل بر روی هرکدام به طول مجموعا ۱۱۰ متر است.

این مقام مسئول در ادامه به توصیف احداث پروژه پل وحدت پرداخت و اضافه کرد: اجرای پل «سیاه آب» در قدم نخست عملیاتی شد و پس از اجرای ۹۰۰ متر از طول این کمربندی، پروژه به مرحله خطیر و حساس پل وحدت بر روی بستر رودخانه «سالور» رسید.

شهردار صالحیه ادامه داد: این پل به طول ۹۰ متر با اجرای ۱۰ پایه بتنی به قطر ۱.۵ متر مربع، حفاری ۵۸ شمع و بتن ریزی در بزرگای ۲۰۰ هزار متر مکعب، توانسته فاز نهائی کمربندی صالحیه- واوان را به خود اختصاص و بزرگ ترین پروژه مواصلاتی شهرستان را برای خود ثبت کند.

این مقام مسئول در خصوص زمان بهره برداری از پروژه های دسترسی شهرداری صالحیه گفت: پروژه اتصال صالحیه - واوان به مرحله جدی تری در سال ۹۷ رسیده و به همراه رینگ دور شهر در مسیر سی متری فشارقوی در ۷ کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

قربانی در پایان ابراز کرد: شهرداری صالحیه در سال جدید پروژه های دیگری را نیز جهت تقویت شبکه دسترسی در دستور کار قرار داده است که محدوده شمال غربی شهر را به شهر گلستان متصل می نماید و ساماندهی محله نقاوت را بطور اساسی تکمیل خواهد کرد .

کد خبر 4300516

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه