احتمال جدایی ستاره خارجی از استقلال!


تیام به اندازه ای موثر و درخشان در ترکیب استقلال حضور داشت که کمتر کسی به یاد آورد که شفر یک خرید ناموفق خارجی داشته است. بویان هر چند در تمرینات کیفیت بالایی نشان داد اما هرگز نتوانست در ترکیب استقلال جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند و در نهایت تهران را روز پنجشنبه با به پایان رساندن یک تجربه نا موفق ترک می کند. هر چند بویان با...

بازگشت بویان به تهران در هاله ای از ابهام

احتمال جدایی ستاره خارجی از استقلال!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۸
احتمال جدایی ستاره خارجی از استقلال!

بویان تهران را در شرایطی ترک کرد که بازگشت او مشخص نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیام به اندازه ای موثر و درخشان در ترکیب استقلال حضور داشت که کمتر کسی به یاد آورد که شفر یک خرید ناموفق خارجی داشته است. بویان هر چند در تمرینات کیفیت بالایی نشان داد اما هرگز نتوانست در ترکیب استقلال جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند و در نهایت تهران را روز پنجشنبه با به پایان رساندن یک تجربه نا موفق ترک می کند.

هر چند بویان با استقلال قراردادی یک سال و نیمه دارد اما وضعیت این بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست و سرمربی آبی ها تصمیم گیری در باره این بازیکن را به بعد از تعطیلات موکول کرده است.

سرمربی استقلال در نشست خبری خود گفت که به دنبال جذب یک یا دو بازیکن خارجی است که این موضوع در شرایطی ممکن می شود که در کنار خروج پادوانی از لیست، بویان نیز خارج شود.

با رسیدن روزهای میانی خرداد ماه، پاسخ این سوال مشخص خواهد شد که آیا بویان به تهران باز خواهد گشت یا نام او را باید در لیست قطعی خارجی های نا موفق استقلال نوشت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال تهران, بویان نایدنف, سرمربی استقلال, مامه تیام, مهاجم سنگالی استقلال, وینفرد شفر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا