8 دونده کرمانشاهی در لیگ طلایی شرکت می کنند


8 دونده کرمانشاهی در لیگ طلایی شرکت می کنند
احمد روشن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: محمد ماهیدشتی، احسان طهماسبی، سبحان احمدی، امیر فرزام صفری، حسین کیهانی، آرمین سبحانی، مرتضی ناظمی و شکیبا میرزایی ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در دومین مرحله مسابقات لیگ طلایی دو و میدانی کشور هستند.
وی ادامه داد: دوندگان کرمانشاهی در پنج ماده آقایان شامل 400 متر، 800 متر، سه هزار متر با مانع، 110 متر با مانع و یک ماده مسابقات بانوان شامل دو 400متر به مصاف رقبای خود می روند.
روشن زاده با اشاره به رقابت های بخش آقایان افزود: در ماده 400 متر که هشت ورزشکار حضور دارند، ماهیدشتی و طهماسبی و در ماده 800 متر نیز که 10 ورزشکار حضور خواهند داشت سبحان احمدی و صفری به رقابت با رقبا می پردازند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور 10 ورزشکار در رقابت های ماده سه هزار متر با مانع، خاطرنشان کرد: نماینده کرمانشاه در این بخش حسین کیهانی خواهد بود.
وی تصریح کرد: در رقابت های ماده 110 متر با مانع نیز آرمین سبحانی باید با پنج ورزشکار دیگر برای کسب مدال رقابت کند.
روشن زاده همچنین با بیان اینکه مرتضی ناظمی در رقابت های پرتاب وزنه به مصاف با حریفان می پردازد، گفت: در این ماده هفت نفر حضور دارند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه در ادامه به مسابقات بانوان نیز اشاره و اظهار کرد: شکیبا میرزایی تنها نماینده بانوان استان در این رقابت ها بود که در ماده 400متر باید با پنج ورزشکار دیگر برای کسب مدال رقابت کند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات بخش آقایان امروز (شنبه 29 اردیبهشت) و مسابقات بانوان نیز در روز دوشنبه (31 اردیبهشت) پس از اذان مغرب و عشا در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه نزدیک به یک هزار دونده در بخش قهرمانی زیرنظر هیات دو و میدانی فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...