نوسازی بافت‌های فرسوده نباید در قالب کاغذ و حرف انجام شود


نوسازی بافت‌های فرسوده نباید در قالب کاغذ و حرف انجام شود

عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده باید در قالب یک طرح جامع و کامل صورت گیرد تا مانند مسکن مهر دچار مشکل نشود.

نوسازی بافت‌های فرسوده نباید در قالب کاغذ و حرف انجام شود
به گزارش فانوس، ایرج رهبر عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن با بیان اینکه مصوبه اخیر شورای عالی پول و اعتبار نقش موثری در بهبود روند بازار مسکن برجای خواهد گذاشت، گفت: با توجه به آنکه نرخ سود تسهیلات خرید مسکن به 6 درصد رسیده و شرط مسکن اولی آن برداشته شده است، می‌تواند انگیزه سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در بافت‌های فرسوده را افزایش دهد.

وی در ادامه افزود: برای جلوگیری از ایجاد مشکلاتی مانند مسکن مهر باید شورای بازآفرینی تشکیل شود تا مشکلات روبنایی از جمله آب، برق و فاضلاب در این بخش ایجاد نشود.

رهبر یادآور شد:‌ باید جلسات شورا ماهانه تشکیل شود و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد و مسئولان تنها بر عملیات کاغذی و حرفی تکیه نکنند.

عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن با بیان اینکه باید نوسازی بافت‌های فرسوده در سطح کشور به صورت جامع و کامل صورت گیرد،‌ تأکید کرد:‌ در سطح کشور باید اعتبارات برای نوسازی 50 هزار واحد شهری و روستایی به صورت کامل تأمین شود.

وی گفت: مشکلات تملک املاک در بافت‌های فرسوده از اصلی‌ترین معضلات در این حوزه است که باید در طرح جامع بافت‌های فرسوده برای رفع آن اقدامات لازم انجام گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا