مدیر یوونتوس مقصد بعدی بوفون را لو داد


مدیر یوونتوس مقصد بعدی بوفون را لو داد

مدیر باشگاه یوونتوس از مقصد احتمالی جان لوئیجی بوفون برای فصل بعد سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، جان لوئیجی بوفون برای آخرین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت. سنگربان اسطوره‌ای یووه با چشمانی اشک بار از هواداران تیمش خداحافظی کرد، بدون این که مقصد بعدی‌اش را معرفی کند.

پپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس درباره آینده بوفون، گفت‌: جیجی دو راه بیشتر پیش رو ندارد یا این که به فوتبال ادامه‌ دهد و یا این که کار اداری را در یووه آغاز کند. اگر بوفون به دنبال کار در باشگاه یوونتوس است که ما در خدمت او هستیم و اگر بخواهد به فوتبال ادامه‌ دهد پاری ‌سن‌ ژرمن سخت به دنبال این دروازه‌بان است و به احتمال خیلی زیاد راهی این تیم می‌شود.

او درباره جذب امره جان، هافبک لیورپول، اظهار کرد: با این بازیکن به توافق رسیده‌ایم و امیدوار هستیم که بعد از جام جهانی 2018 روسیه رسما با او قرارداد امضا کنیم.

مدیر باشگاه یوونتوس همچنین درباره تمدید قرارداد آلگری و همچنین باز گرداندن آلوارو موراتا، ‌اضافه کرد: هدف ما ادامه‌ همکاری با آلگری است و به زودی با او نشستی را برگزار خواهیم کرد و اما درباره موراتا باید بگویم که این بازیکن همواره علاقمند به بازگشت به یوونتوس بوده اما باز گرداندن دوباره این بازیکن هزینه بسیار زیادی روی دست باشگاه می‌گذارد و باید بگویم که این انتقال غیر ممکن است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج