قطار طرح کانون مدرسه مرکز قروه درجزین به ایستگاه آخر رسید


قطار طرح کانون مدرسه مرکز قروه درجزین به ایستگاه آخر رسید

طرح کانون مدرسه در مرکز فرهنگی هنری قروه درجزین، که همزمان با کانون های سراسر کشور، از پاییز سال 96 آغاز شده بود در دهه پایانی اردیبهشت ماه سال جاری با برپایی جشن طرح کانون مدرسه، به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، در آستانه فرا رسیدن ماه مهمانی خدا مراسم جشن کانون مدرسه در مرکز فرهنگی هنری قروه درجزین با حضور دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی آموزگاه شهید حسینی در سالن نمایش مرکز برگزار شد.

به گفته مریم نوشاد قباد در این مراسم علی تربتی مدیر مدرسه شهید حسینی صمیمانه از زحمات کانون و همکاران مرکز قروه برای برگزاری این طرح تشکر و قدر دانی کرد. وی همچنین بازخورد اجرای این طرح را برای دانش آموزان بسیار مثبت و تأثیر گذار ارزیابی نمود.

همخوانی سرودهای مدرسه، نمایش فیلم های جشنواره ملی پویا نمایی، بازی و سرگرمی، بازدید از نمایشگاه آثار طرح کانون مدرسه از جمله برنامه های این جشن بود که با همراهی مربیان مرکز به اجرا درآمد.

مجموعه ای از آثار دانش آموزان طرح در قالب نقاشی خلاق، خاطره نویسی، جمله نویسی، کاردستی و سفالگری در نمایشگاه آثار فرهنگی ، هنری و ادبی طرح کانون مدرسه گردآوری شده و در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

گفتنی است ؛در این طرح 8 پایه از آموزشگاه های شهید حسینی، شهید غلامی اعتبار، شهید هادی احمدی و شهید فکوری شرکت داشته و از فعالیت‌های مختلف مرکز بهرمند شدند.

قطار طرح کانون مدرسه مرکز قروه درجزین به ایستگاه آخر رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس