رونمایی از کتاب تالیفی دانش‌آموزان آموزشگاه سما دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر


رونمایی از کتاب تالیفی دانش‌آموزان آموزشگاه سما دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر

همزمان با جشن پایان سال تحصیلی از کتاب تالیفی دانش‌آموزان پایه سوم آموزشگاه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر در مراسم رونمایی از کتاب تالیف و چاپ شده توسط دانش آموزان گفت که معلم در فرایند تدریس و یادگیری می تواند رویکرد وظیفه محور داشته باشد و تدریس را وظیفه رسمی تلقی کند که ممکن است این تلقی و تصور باعث شود که یادگیری برای همه دانش آموزان اتفاق نیفتد و از طرفی معلم می تواند رویکرد دستاور محور و موفقیت محور برای همه دانش آموزان و مخاطبان را مد نظر قرار دهد.

دکتر عباس قلتاش ادامه داد: در این رویکرد باید فرصت های رسیدن به سطح قابل قبول یادگیری برای همه و فرصت بروز استعدادهای همه مخاطبان را فراهم سازد. در این رویکرد معلم پژوهنده و فکور و دانش آموز فکور و پژوهنده به بار می نشیند.

وی گفت: تالیف کتاب پایه سوم ابتدایی دانش آموزان سما که شامل بیان داستان با زبان و قلم خودشان است نمونه ای از رویکرد دستاوردمحور است که در مجتمع آموزشی سما همه معلمان و مربیان خود را پایبند به چنین رویکردهای نوین می دانند.

در این مراسم از دانش آموزان و سارا جعفری معلم آنان قدردانی و مراسم رونمایی با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه، معلمان و مربیان و اولیا دانش آموزان انجام شد و ابراز امیدواری شد که با اجرای رویکردهای نوین آموزشی و تربیتی زمینه رشد و بالندگی همه جانبه شخصیت دانش آموزان و نوآموزان در مجتمع آموزشی سما واحد صفاشهر فراهم شود.

در این مجتمع آموزشی در سال دوم راه اندازی بیش از 180 نوآموز و دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق