چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است


چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است  تعداد زیادی از زنان هستند که کمتر از سن خودشان نشان می‌دهند مانند بیشتر مدلینگ ها و بازیگران که به جوان ماندن خودشان اهمیت می‌دهند. چهره بسیار جوان مدل ژاپنی ریسا هیراکو تبدیل به یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی، وبلاگ هایزیبایی و همچنین دیگر افرادی که به دنبال ظاهر جوان هستند، شده...

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

تعداد زیادی از زنان هستند که کمتر از سن خودشان نشان می‌دهند مانند بیشتر مدلینگ ها و بازیگران که به جوان ماندن خودشان اهمیت می‌دهند. چهره بسیار جوان مدل ژاپنی ریسا هیراکو تبدیل به یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی، وبلاگ هایزیبایی و همچنین دیگر افرادی که به دنبال ظاهر جوان هستند، شده است. او 47 ساله است ولی حتی ازبسیاری افراد در دهه 20 سالگی بهتر بنظر میرسد.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

ریسا یک مدل موفق، کارآفرین فشن و همسر سابق بازیگر ایساکو یوشیدا است و تقریباً مدت زیادی استکه در ژاپن یک سلبریتی محسوب میشود. به گزارش پارس ناز ولی پروفایل اینستاگرام وی شمار زیادیاز هواداران غربی را نیز بخود جذب کرده که عاشق چهره جوان و شخصیت جذاب او هستند.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

ریسا هیراکو مدل و کارآفرین ژاپنی

آنها تصور می‌کردند او دخترجوانی است که در اینستاگرام محبوبیت زیادی دارد ولی دو سال پیش شخصیصفحه ای از ویکی پدیا با نام ریزا هیراکو رابا دیگران به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود ویمتولد فوریه سال ۱۹۷۱ است.

این افشاگری تکان دهنده که خانمی چنین جوان در حقیقت در دهه 40 سالگی خود به سر میبرد تبدیل بهتیتر خبر های بین المللی درسال 2016 شد. مردم باورشان نمی شد این خانم 44 ساله ظاهری چنین جواندارد و حساب اینستاگرام او به سرعت از 90،000 فالوئر به 200،000 نفر رسید. امروز ریزا هیراکوبیش از 223000 فالوئر دارد که ظاهراً از سلفی های زیبای او خسته نمیشوند.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

راز جوانی مدل ژاپنی

همانگونه که میتوانید حدس بزنید مردم مدام از او می پرسند وی چطور توانسته خودش را بسیار جوانتراز سنش نگه دارد و بسیاری بر این باورند که احتمالا وی یک روش خاص مراقبت پوست ، رژیم غذاییسالم، ورزش و بطور کلی سبک زندگی سالمی دارد.

واضح است که وی از طرفداران سبک زندگی سالم است چرا که بارها عکسهایی از غذا های سالم، استفادهاز لوازم آرایش ارگانیک و آب میوه و دمنوش های تازه خانگی را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

راز جوانی مدل ژاپنی

یکی از محبوب ترین خوراکی های او شیر بادام، کره بادام و اسموتی موز و عسل است. ظاهراً گاهی نیزخود رابه صرف پودینگ شکلات داغ و بستنی مهمان می‌کند.ریسا هیراکو که اکنون ۴۷ ساله است یکیدیگر از “بانوان همیشه جوان” است که اخیرا شناخته شده است وجالب است که اکثر این خانمها از کشور های آسیایی هستند.

راز جوانی زنان ژاپنی چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که چرا برخی افراد ظاهر جوان و اندامی زیبا و لاغر دارند. زنان ژاپنی جزو همان دسته افرادی هستند که از اندام زیبا و صورت جوان برخوردارند.یکی از دلایل اصلی این موفقیت را می‌توان در سبک زندگی و نوع غذا های سالمی که آنها انتخاب می‌کنند، جستجو کرد.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

در ادامه شش دلیل که باعث جوانی و لاغر بودن زنان ژاپنی را شده است، گفته میشود.

راز اول: نوشیدن سالم ترین چای دنیا

«ماچا» یکی از چای های مشهور در ژاپن است، چای سبز پودر مانند، پسته‌ای رنگ و گران‌قیمتی که جز نوشیدنی های مرسوم و روزمره اکثر ژاپنی‌ها است و به شکل سرد و گرم مصرف می‌شود. این چای سبز، یکی از سالم ترین چای های دنیا و غنی از آنتی اکسیدان و از مبارزان سرسخت رادیکال های آزاد است ودر کند کردن روند پیری و از دست دادن وزن نقش میسری دارد.طبق مطالعات صورت گرفته، چای سبز خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی را کاهش می‌دهد.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

راز دوم: خوردن غذا های تخمیری

ژاپنی ها اغلب غذا های تخمیر شده مانند «کفیر، کومبوجا، کلم ترش، میسو، تمپه و کیمچی» مصرف میکنند. غذا های تخمیر شده، یا غذا های زنده، نتیجه قرار گرفتن غذاها تحت پروسه تخمیر لاکتو هستند.دراین فرآیند باکتریها از قند و نشاسته غذا تغذیه می‌کنند ودر نتیجه اسید لاکتیک تولید می‌شود. در طول این پروسه، آنزیم های سودمند، ویتامین B،

اسید چرب های امگا ۳ و انواع بسیاری پروبیوتیک برای حفاظت از غذا و مواد مغذی آن تولید می‌شوند. سیستم گوارش بدن به غذا های تخمیر شده خیلی خوب پاسخ می‌دهد چون کیفیت آنها فوق العاده است.روده یکی از اجزای نیرومند بدن است که درحدود ۸۰ درصد از سیستم ایمنی بدن را شامل می‌شود .

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

پس وقتی با باکتری های مضر رفتار مناسبی نداشته باشیم ، به سلامت خود آسیب وارد کرده ایم . غذا های تخمیر شده سرشار از باکتری های مفید هستند که به سلامت روده کمک می‌کند و شما را از ابتلا به بیماری ها مصون می دارد .

راز سوم: شیفته غذا های دریایی بودن

ژاپنی ها خوردن غذا های دریایی رابه گوشت های قرمز که مشکلاتی برای سلامتی از قبیل چاقی، کلسترول بالا و بیماری های التهابی همراه دارند، ترجیح میدهند. برنج و رشته فرنگی همراه با انواع مختلف غذا های دریایی از وعده های غذایی رایج در ژاپن محسوب میشوند.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

ماهی بدلیل پروتئین بالا،اسید های چرب امگا۳ و مواد مغذی ضروری که برای مغز و قلب و دیگر ارگان های بدن مفید هستند، بسیار دوستدار سلامتی است. اسیدهای چرب امگا۳ باعث زیبایی پوست می‌شوند.

راز چهارم: غذا خوردن به میزان کم

کم خوردن از عادت های خوب فرهنگ ژاپنی است و همین موضوع یکی از دلایل جوان و لاغر بودن مردم ژاپن است. غذا در مقدار کم باعث میشود که به کمتر خوردن عادت کنید و همچنین باید غذا را در بشقاب کوچک میل کنید که در مقایسه بشقاب کوچک، مقدار غذا زیاد بنظر برسد.برخی اصولی که ژاپنی ها در خوردن غذا های خانگی رعایت می‌کنند شامل موارد زیر است.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

هرگز بشقاب را کامل پر نمی‌کنند.

از هر نوع غذا به مقدار کم میخورند.

انها معتقدند که مواد غذایی هر چه تازه تر باشند بهتر و سالم تر هستند.

به مواد غذایی باید چاشنی زده شود و هر غذا در منو برای زیبایی طبیعی آن باید به درستی مرتب شود.

راز پنجم: علاقه خاص به پیاده روی

پیاده روی بهترین روش برای رسیدن به اندام مناسب است.در ژاپن مردان و زنان بسیار پیاده روی می‌کنند. پیاده روی نه تنها باعث از دست دادن وزن میشود، بلکه سلامت قلب و عروق، افزایش انرژی، حال خوش و کاهش استرس را همراه دارد. ژاپن از پرجمعیت تین کشور ها محسوب می‌شود و مردم علاوه بر استفاده از قطار و مترو برای جا به جایی از دوچرخه نیز استفاده می‌کنند که نوعی ورزش محسوب میشود.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

راز ششم: زمان غذا خوردن مقدس است

ژاپنی ها برای خوردن غذا ارزش زیادی قائل هستند علاوه بر این که مواد غذایی با ارزش را در سبد غذایی خود می گنجانند، زمان غذا خوردن را هم مهم می شمارند. هرگز نمی‌توانید ژاپنی ها را در مکان های عمومی یا خیابانها پیدا کنید که در حال غذا خوردن باشند. آنها به آرامی غذا میخورند و با اینکار به هضم غذا کمک می‌کنند.

چهره جذاب زن 47 ساله که شبیه دختر 20 ساله است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس