رهبر انقلاب 4 میلیارد ریال به گلریزان ستاد دیه کمک کردند


رهبر انقلاب 4 میلیارد ریال به گلریزان ستاد دیه کمک کردند

تهران- ایرنا- ستاد دیه کشور اعلام کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور، مبلغی معادل چهار میلیارد ریال به گلریزان این ستاد اختصاص دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد دیه کشور، علاوه بر حمایت معنوی از این نهاد حمایتی، از ابتدای سال 1381 تا به امروز در مجموع مبلغی معادل یک میلیارد و 827 میلیون تومان از سوی معظم‌له برای آزادی بدهکاران غیربزهکار پرداخت شده است.
از ابتدای سال 1395 پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب به آدرس اینترنتی www.leader.ir با تعریف عنوان مددجویان ستاد دیه کشور در بخش واریز وجوهات شرعی، زمینه مشارکت بیش از پیش خیرین برای استخلاص محبوسان تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کرده است که از این طریق نیز بسیاری از زندانیان نیازمند طعم شیرین آزادی را چشیده و به آغوش جامعه بازگشته‌اند.
بر اساس این گزارش، سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور امروز با حضور جمعی از مسئولان نظام و نیکوکاران کشوری در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
اجتمام**٧٣٢٩**1834

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس