شمع های مختلف از جمله وسایل تزیینی هستند که اغلب در دیزاین و تزیینات مجالس و مناسبت های مختلف به کار برده می شوند. حال که در ایام ماه محرم قرار گرفته ایم، قصد داریم مجموعه ایی از ایده های جالب و خلاقانه را معرفی نماییم که با به کارگیری آنها می توانید اقدام به تزیین شمع برای محرم و صفر و همچنین مراسم عزاداری های مختلف نمایید. پس تا پایان همراه ما باشید و از این ایده ها و روش های متنوع دیدن نمایید.

خلاقیت در تزیین شمع برای محرم با وسایل ساده :

اغلب شمع هایی که از بازار خریداری می نماییم ساده و معمولی هستند و استفاده از آنها جذابیت کافی را ندارد، بدین منظور بهتر است با کمی ابتکار و سلیقه اقدام به تزیین شمع نمایید و ساده ترین شمع ها را به شمع های تزیینی زیبا و جذاب تبدیل نمایید. همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم روش هایی برای تزیین شمع برای محرم و مراسم عزا را معرفی نماییم که مطمئنا برای شما عزیزان نیز جذاب خواهند بود.

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختم

برای تزیین شمع برای ماه محرم می توانید از انواع روبان مشکی با طرح های متنوع، تور و گیپور های تزیینی، مروارید مشکی و یا حتی رنگ اکریلیک مشکی استفاده کنید و شمع های ساده را به بهترین شکل تزیین نمایید.

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمتزیین شمع با مروارید و نگین متری

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمتزیین شمع با تور و گیپور

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمشمع آرایی برای محرم

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمتزیین شمع با روبان مشکی

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمتزیین جاشمعی ساده و زیبا

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمنقاشی روی شمع با رنگ اکرلیک

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمتزیین شمع برای مجلس ختم

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمتزیین شمع مشکی با اکریلیک طلایی

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمتزیین جاشمعی با تور

تزیین شمع برای محرم و مراسم عزاداری و ختمتزیین شمع ساده برای محرم

امیدواریم آشنایی با تزیین شمع برای محرم که در این مطلب ارائه دادیم برای شما عزیزان نیز کاربردی و مفید بوده باشد و با به کارگیری ایده های مطرح شده بتوانید بهترین تزیینات را در این زمینه داشته باشید. همچنین می توانید در بخش شمع آرایی هنر در خانه از دیگر ایده ها و تزیینات زیبا جذاب در این زمینه دیدن نمایید.