مشاهده آموزش سفره هفت سین های جدید و متنوع یکی از آموزش های جالب و کاربردی است که با یادگیری آن می توانید با استفاده از وسایل دور ریختنی و بسیار ساده اقدام به ساخت و تزیین سفره هفت سین های زیبا و شیک نمایید. از این رو در این مطلب به ارائه آموزش ساخت هفت سین می پردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان نیز واقع گردد.

آموزش سفره هفت سین جدید و زیبا با ایده های خلاقانه :

آموزش سفره هفت سین که در این مطلب قصد ارائه آن را داریم مربوط به ساخت هفت سین با وسایل دور ریختنی و ساده است، بدین منظور سعی می کنیم از ساده ترین وسایل در دسترس استفاده کنیم و از این طریق هفت سین زیبا و شیکی بچینیم. این مدل هفت سین که به هفت سین آویز و کم حجم نیز معروف است، از نقطه ایی مشخص مثل اپن آشپزخانه یا دیوار آویز می گردد. برای ساخت وسایل هفت سین نیز از وسایل دور ریختنی و ساده استفاه شده است. سعی نمودیم ماکارونی های فرمی و زیبا را به استفاده از چسب حرارتی به یکدیگر متصل نموده و سپس آنها را با اسپری رنگ بزنید، همچنین می توان از انواع حلقه های تزیینی و سایر وسایل نیز برای تزیینات هفت سین استفاده نمود. در ادامه آموزش تزیین سفره هفت سین با روشی ساده و بسیار زیبا را مشاهده نمایید.

آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و سادهساخت ظروف هفت سین با وسایل دور ریختنی

آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و سادهساخت و تزیین قاب آینه برای سفره هفت سین جدید

آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و سادهتزیینات سفره هفت سین جدید و زیبا

آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و سادهتزیین سیر سفره هفت سین

آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و سادهتزیین سنجد برای سفره هفت سین

آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و سادهتزیین سماق برای سفره هفت سین

آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و سادهتزیین سکه سفره هفت سین

آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و سادهچیدمان سفره هفت سین جدید و خلاقانه

با یکی از بهترین آموزش ها در زمینه ساخت و تزیین هفت سین آشنا شدید، امیدواریم آموزش تزیینات سفره هفت سین با وسایل ساده و در دسترس برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد، در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر سری به بخش هفت سین زده و از بهترین آموزش ها و مدل ها در این زمینه دیدن فرمایید.