ساخت جعبه کادو قلبی یکی از پرطرفدارترین آموزش ها است، جعبه کادوهای قلبی می توانند بهترین گزینه برای هدیه های رمانتیک و عاشقانه باشند. این مدل جعبه ها به راحتی تهیه می شوند و با مقداری مقوا می توان به سادگی اقدام به ساخت آنها نمود. اگر شما نیز قصد ساخت چنین جعبه هایی را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با آموزش مرحله به مرحله ساخت جعبه کادو به شکل قلب ما را همراهی نمایید.

آموزش ساخت جعبه کادو قلبی شکل با مقوا :

در مباحث قبل نیز به معرفی ایده هایی برای ساخت انواع جعبه های کادویی زیبا پرداختیم و آموزش های متنوعی را در زمینه ساخت جعبه کادویی به شکل های مختلف مطرح نمودیم. جعبه کادو به شکل قلب یکی از بهترین ایده ها برای تزیین کادو تولد و ولنتاین می باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم به ارائه آموزش ساخت جعبه کادو قلبی بپردازیم که می تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشد.

ساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحله

در اولین اقدام به سراغ کشیدن الگو برای جعبه کادو می رویم. برای این مدل جعبه کادو نیاز به الگوی قلب برای کف و سر جعبه و الگوی مستطیل بلند برای دیوار جعبه نیاز داریم. توجه داشته باشید الگویی که برای سر جعبه می کشید باید بین ۲ میلی متر تا یک سانتیمتر از الگوی کف جعبه بزرگتر باشد. که این اندازه را ضخامت مقوای شما تعیین می کند و به این دلیل است که سر جعبه به راحتی برداشته شود و همچنین لق نزند.

ساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحلهساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحله

حال که الگوها را در اندازه های مناسب کشیدید، آنها را روی مقوای اصلی پیاده نموده و برش بزنید. دالبری بریدن بعضی از قسمت های الگو برای راحت تر چسباندن اجزا به یکدیگر است.

ساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحله

برای زیبایی بیشتر کار می توانید در برخی از نقاط از روبان های گیپور و یا تور استفاده کنید و با کمک چسب مایع آنها را روی مقوا بچسبانید. حال مقوایی را که برای دیواره در نظر گرفته اید به الگوی قلبی کف جعبه کادو بچسبانید. مشاهده می فرمایید که قسمت های دالبری نقش مثبتی در زیبایی بیشتر و مرتب بودن کار دارند.

ساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحلهساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحله

در صورتی که قصد دارید جعبه کادویی زیبا و مقاوم داشته باشید بهتر است از دو مقوای قلبی شکل برای کف جعبه استفاده کنید و انها را به هم بچسبانید.

ساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحلهساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحلهساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحله

تزیینات اصلی جعبه کادو، به عهده شماست و می توانید از انواع روبان، گل های مختلف و دیگر وسایل تزیینی برای زیبایی بخشیدن به جعبه استفاده نمایید، بهترین راهکار در این زمینه استفاده از وسایل تزیینی در حین ساخت جعبه کادو است.

ساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحله

تصویر زیر نمونه تکمیل شده جعبه کادو قلبی را نشان می دهد که با گل های پارچه ای زیبا تزیین شده است و می تواند الگوی مناسبی برای تزیین هدیه شما باشد.

ساخت جعبه کادو قلبی با الگو و تصاویر مرحله به مرحله

امیدواریم از مشاهده آموزش ساخت جعبه کادو قلبی که در این مطلب ارائه دادیم لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آموزش های مرتبط و جالب در این زمینه و همچنین آشنایی با جدیدترین مدل های جعبه کادو بر روی جعبه هدیه کلیک نمایید و از بهترین و متنوع ترین مطالب منتشر شده در مجله هنر در خانه دیدن نمایید.