انتخاب لباس برای ترم جدید دغدغه همه دانشجویان است و اغلب ترجیح می دهند زیباترین و بهترین مدل لباس ها را انتخاب و ست زیبایی داشته باشند. همانگونه که می دانید انتخاب ست لباس دانشجویی کار چندان ساده ایی نیست و نیازمند توجه و دقت زیادی می باشد. اگر شما نیز به دنبال داشتن تیپ دانشجویی ایده آل و مناسبی هستید پیشنهاد می دهیم این مطلب را از دست ندهید و با استفاده از ایده هایی که در ادامه ارائه می دهیم زیباترین ست دانشجویی را در ترم جدید داشته باشید.

ست لباس دانشجویی دخترانه جدید و شیک

برای داشتن تیپ دانشجویی خاص و متفاوت و در عین حال راحت نیازمند آشنایی با ایده طراحان مد و زیبایی در این زمینه هستید. در ادامه با چند ایده برای ست لباس دانشجویی دخترانه آشنا می شوید. در این ست های زیبا و شیک سعی شده از مدل مانتو دانشجویی جدید و در عین حال ساده استفاده گردد تا شما عزیزان نیز بتوانید به راحتی از این ایده ها استفاده کنید. اولین ست مربوط به استفاده از مانتو سورمه ای و شلوار جین با کیف و کفش خاکستری است که یکی از ست های شیک و زیبا برای دانشگاه محسوب می گردد.

با این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشید

رنگ خاکستری و یا طوسی را می توان جدیدترین رنگ برای انواع مدل مانتو ۹۶ دانست. اگر شما نیز طرفدار مانتو های خاکستری هستید، دو ست زیبا که در ادامه معرفی می نماییم می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

با این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشیدبا این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشید

ست کردن با مانتو زرشکی برای دانشگاه نیز یکی از پرطرفدارترین ست های دانشجویی محسوب می گردد. ست زرشکی و سرمه ایی و آبی از محبوب ترین ست لباس هاست.

با این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشید

اگر طرفدار مانتوهای جین هستید، به راحتی می توانید ست زیبایی برای ترم جدید و فصل پاییز انتخاب کنید. مانتو های لی با اغلب رنگ ها ست می شوند، اما نکته قابل توجه در این زمینه این است که به هیچ وجه مانتو جین را با شلوار جین همرنگ ست نکنید. و با استفاده از رنگ ها روشن یا تیره تر زیبایی بیشتری به تیپ خود ببخشید.

با این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشیدبا این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشیدبا این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشید

از دیگر ست های فوق العاده زیبا و شیک می توان به ست مانتو سبز و شلوار سفید با رنگ آبی یا خاکستری اشاره نمود. این ست انتخاب مناسبی برای محیط دانشگاه می باشد.

آب کاربنی و رنگ سفید از جمله رنگ هایی می باشند که ست زیبایی را تشکیل می دهند و می توانند انتخاب مناسبی برای محیط دانشگاه نیز باشند. ما می توانید مانتو اسپرت خود را با کیف . کفش اسپرت زیبایی با رنگ های هماهنگ ست نمایید.

با این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشید

یکی از جدیدترین ست های لباس دانشجویی که طرفداران زیادی در بین دانشجویان دختر نیز دارد، ست مانتو یشمی با رنگ کرمی یا سفید است. این ست می تواند جذابیت زیادی به تیپ فرد ببخشد. همانطور که می دانید استفاده از ساعت مچی بخشی از استایل محسوب می گردد، پس با کمی دقت ساعت مچس خود را با لباس ها و کیف و کفش خود ست نمایید.

با این ایده ها خوش تیپ ترین دانشجوی ترم جدید باشید

با بهترین ایده ها برای ست لباس دانشجویی آشنا شدید، حال بهتر است با کلیک بر روی مدل مانتو هنر در خانه از جدیدترین مدل مانتوهای دانشجویی و اسپرت نیز دیدن نمایید و سپس بهترین انتخاب را برای ترم جدید داشته باشید.