انتخاب رنگ مو یکی از مهم ترین مواردی است که همه خانم ها توجه خاصی به آن دارند و سعی می کنند بهترین و زیباترین گزینه را انتخاب نمایند. در این میان آشنایی با جدیدترین رنگ مو ها و ترکیب رنگ موی سال می تواند برای داشتن بهترین انتخاب کمک کند. بر این اساس در این مطلب قصد داریم جدیدترین رنگ مو تابستان ۹۶ را معرفی نماییم که مطمئنا مورد توجه خانم های باسلیقه و به روز قرار می گیرد.

همانگونه که انتخاب مدل مو زنانه و دخترانه اهمیت فوق العاده ایی دارد، مطمئنا انتخاب رنگ مو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره دارد. انواع مختلف رنگ موهای دودی، نسکافه ای، زیتونی، عسلی، تنباکویی و کاراملی از جمله محبوب ترین رنگ موها برای تابستان ۹۶ محسوب می گردند که جایگاه ویژه ایی در بین آرایشگران دارند. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به هر یک از این رنگ موهای جدید را ملاحظه نموده و با توجه به رنگ پوست صورت و همچنین تمایل و خواست خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

جدیدترین رنگ موهای تابستان 96 را بشناسیدرنگ مو دودی

جدیدترین رنگ موهای تابستان 96 را بشناسیدرنگ موی نسکافه ای

جدیدترین رنگ موهای تابستان 96 را بشناسیدرنگ مو زیتونی جدید

جدیدترین رنگ موهای تابستان 96 را بشناسیدرنگ موی عسلی

جدیدترین رنگ موهای تابستان 96 را بشناسیدرنگ موی تنباکویی

جدیدترین رنگ موهای تابستان 96 را بشناسیدرنگ موی کاراملی

جدیدترین رنگ موهای تابستان 96 را بشناسیدرنگ مو مسی

حال که با انواع رنگ مو تابستان ۹۶ آشنا شدید پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی مد و زیبایی مجله هنر در خانه از دیگر تصاویر جدید و ایده های متنوع برای شیک پوش تر و به روز بودن دیدن نمایید.

رنگ مو