نشست مربی ایتالیایی با رئیس فدراسیون تیراندازی


مارکو کونتی ایتالیایی برای هدایت تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی کشورمان وارد تهران شد و با رییس فدراسیون تیراندازی دیدار و گفت و گو کرد.

نشست مربی ایتالیایی با رئیس فدراسیون تیراندازیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر در سفر به ایتالیا و در دیدار با نایب رییس فدراسیون جهانی با بررسی شرایط حضور ویگانو که پیش از این سکان هدایت تیم ملی اهداف پروازی را در دست داشت، با مارکو کونتی جهت حضور در ایران دیدار و گفت و گو کرد.
این مربی مطرح جهان که سابقه هدایت تیم های مختلف و چهره های نامدار تیراندازی به اهداف پروازی را در کارنامه دارد روز گذشته وارد تهران شد و با علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.
وی روز گذشته وارد تهران شد و با حضور در جمع ملی پوشان کشورمان از امکانات و تجهیرات فدراسیون بازدید و در دیدار با اعضای تیم ملی، توصیه های لازم را به آنها داشت.
مارکو کونتی از تیراندازان به نام ایتالیا و جهان بوده و از مدیران موفق به شمار می رود.
ویگانو به علت مشکلات شخصی و بیماری فرزندش از حضور در کنار ملی پوشان کشورمان عذرخواهی و اعلام کرد برای موفقیت تیم ایران در صورت نیاز مشاوره های لازم را به فدراسیون کشورمان خواهد داد.
­

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی