ایکاردی: برای ماندن در اینتر باید با باشگاه صحبت کنم


ایکاردی: برای ماندن در اینتر باید با باشگاه صحبت کنم

مهاجم آرژانتینی اینتر که به طور مشترک با ایموبیله، مهاجم لاتزیو آقای گل لیگ ایتالیا شد، در پایان فصل گفت که مشخص نیست سال آینده در چه تیمی بازی کند.

ایران ورزشی آنلاین / مائورو ایکاردی کاپیتان نراتزوری بعد از آنکه تیمش سری A را در رده چهارم به پایان رساند و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرد، هواداران را به ماندن در این تیم امیدوار کرد. او که با زدن گل دوم تیمش 29 گله شد و به طور مشترک با چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو به‌عنوان آقای گل این فصل سری A معرفی شد، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: «ما با باشگاه صحبت خواهیم کرد و کاری که به نفع اینتر باشد را انجام می‌دهیم. هدف ما گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان بود و آن را هم گرفتیم. حالا در بازار نقل و انتقالات گزینه‌های بیشتری خواهیم داشت و باشگاه هم برای تقویت تیم تلاش خواهد کرد. سال گذشته آنطور که باید و شاید تیم را تقویت نکردیم.»

ایکاردی درباره بازی تیمش مقابل لاتزیو هم گفت: «لاتزیو خوب بازی کرد اما این ما بودیم که برای برگرداندن نتیجه انگیزه و قدرت نشان دادیم و این کار را هم کردیم. هدف ما گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان بود. اینتر در وضعیت خوبی قرار دارد. بازی داشت در جهتی پیش می‌رفت که به ضرر ما بود اما با قدرتی که نشان دادیم توانستیم به مسیری دلخواه برگردیم. این پیروزی متعلق به هم‌تیمی‌هایم است و این سهمیه پاداش سختکوشی همه ما و حق‌مان بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس