مهمترین نکات حساب سپرده سرمایه گذاری مدت دار بانک رفاه


مهمترین نکات حساب سپرده سرمایه گذاری مدت دار بانک رفاه

در حساب های سرمایه گذاری بانک ها، شما با افتتاح حساب سپرده گذاری، وجوه خود را به منظور دریافت سود به بانک می‌سپارید. در این شرایط بانک سپرده های شما را صورت مشاع، در فعالیتهای مجاز به کار می‌برد. در همین زمینه بانک های مختلف اکثر سود مشابهی را برای این نوع از سپرده ها پرداخت می‌کنند که در اینجا برای نمونه به...

در حساب های سرمایه گذاری بانک ها، شما با افتتاح حساب سپرده گذاری، وجوه خود را به منظور دریافت سود به بانک می‌سپارید. در این شرایط بانک سپرده های شما را صورت مشاع، در فعالیتهای مجاز به کار می‌برد. در همین زمینه بانک های مختلف اکثر سود مشابهی را برای این نوع از سپرده ها پرداخت می‌کنند که در اینجا برای نمونه به تشریح حساب سپرده سرمایه گذاری مدت دار بانک رفاه کارگران می‌پردازیم.

حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی

با حداقل مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال، این حساب را می توانید افتتاح نمایید.در حال حاضر نرخ سود علی‌الحساب این نوع سپرده‌ها در این بانک ۱۰ درصد در سال و محاسبه آن بصورت روز شمار می‌باشد، مشروط بر اینکه هنگام افتتاح حساب ، حداقل مانده (۵۰۰،۰۰۰ ریال) جهت دریافت سود در طول مدت ۳۰ روز حفظ گردد.
بانک رفاه برای راحتی شما، حساب کوتاه‌مدت همراه را که حساب کوتاه‌مدت فراگیر است، نیز راه اندازی نموده است. که در این نوع از حساب (همراه)، شما دیگر مشتری تنها یک شعبه نخواهید بود، بلکه همه شعب بانک که مجهز به سامانه حساب همراه هستند شما را می شناسند و در هر شهری که بخواهید، می توانید وجوه خود را ، سریع دریافت و یا وجوهی را به حساب خود واریز نمایید. با افتتاح حساب کوتاه مدت همراه، علاوه بر استفاده ازمزایای فوق از سود روزشمار نیز بهره‌مند خواهید شد.

بیشتر بخوانیم: جزئیات پرداخت وام کالا بانک رفاه برای بازنشستگان (کارا کارت)

مهمترین نکات حساب سپرده سرمایه گذاری مدت دار بانک رفاه

در نتیجه شما با افتتاح حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت در بانک رفاه کارگران که حداقل میزان سپرده ۵۰,۰۰۰۰ ریال است شما میتوانید در سال به اندازه ۱۰ درصد نرخ سود علی الحساب دریافت کنید.

همچنین با افتتاح حساب سرمایه گذاری مدت دار یکساله در بانک رفاه کارگران که حداقل مبلغ سپرده آن ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال است میتوانید در سال ۱۵ درصد سود علی الحساب دریافت نمایید.

نحوه تمدید سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت

شما می توانید شخصا” در سررسید سپرده تان به بانک مراجعه و آن را تمدید نمایید ویا اجازه تمدید آن را هنگام افتتاح حساب کتبا” در قرارداد افتتاح سپرده به بانک بدهید. بانک موظف است ،در برگ سپرده تاریخ تمدید را قید و تائید نماید.تمدید سپرده های بلند مدت همانند افتتاح حساب سپرده جدید می باشد با این تفاوت که بابت تمدید آن تمبر باطل نمی شود.به عنوان مثال شما که سپرده یک ساله افتتاح نموده اید، برای یک سال تمدید می شود و در صورت افتتاح سپرده دو ساله هر دو سال یکبار و برای مدت دو سال قابل تمدید می باشد.
در صورت تمدید هر یک از انواع سپرده های سرمایه گذاری بلند مدت ،سپرده مذکور بعنوان سپرده جدید تلقی می شود.

مزایای استفاده از حساب سرمایه گذاری بلندمدت بانک رفاه کارگران

۱- انتقال سپرده از یک شعبه به شعبه دیگر (برای یک مرتبه)
۲- استفاده از اوراق سپرده بلند مدت به عنوان وثیقه تسهیلات
۳- انتقال سپرده به غیر (پدر، مادر، همسر و فرزندان)‌
۴- برداشت قسمتی از سپرده در هر زمان به درخواست مشتری (بدون ابطال سپرده و تغییر در نرخ سود باقیمانده سپرده)

گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام در بانک رفاه کارگران چیست؟

گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام ، گواهی سپرده بهادار با نام یا بی نامی است که بموجب قانون با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مبلغ اسمی مشخص ، برای مدت معین منتشر و به سرمایه گذارانی که قصد مشارکت دراجرای طرح های یادشده را دارند از طریق عرضه عمومی واگذار می گردد.
بانک پرداخت اصل و سود گواهی راتعهد نموده و درسررسید، سود کوپن های گواهی سپرده را به مشتریان پرداخت می نماید.

بانک رفاه کارگران - حساب سرمایه گذاری بلند مدت - حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت - حساب پس انداز - سرمایه گذاری عام - سود سرمایه گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس