از شکست سرعت اینترنت همراه تا جایگزین‌های تلگرام


موبنا – براساس گزارشی که مشروح آن در شماره خرداد ماه مجله تلفن‌همراه منتشر شده، برای اولین بار در کشور رکورد سرعت اینترنت همراه شکسته شد. در حضور وزیر ارتباطات سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در شبکه همراه اول به ثبت رسید که بیشترین سرعت ارائه شده در نسل 4.5 تلفن همراه کشور است. * این روزها که همه جا بحث فیلتر تلگرام مطرح است؛...

موبنا – براساس گزارشی که مشروح آن در شماره خرداد ماه مجله تلفن‌همراه منتشر شده، برای اولین بار در کشور رکورد سرعت اینترنت همراه شکسته شد. در حضور وزیر ارتباطات سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در شبکه همراه اول به ثبت رسید که بیشترین سرعت ارائه شده در نسل ۴.۵ تلفن همراه کشور است.

* این روزها که همه جا بحث فیلتر تلگرام مطرح است؛ برخی برای دستیابی به این پیام‌رسان از نمونه‌های جایگزین نظیر تلگرام سیاه استفاده می‌کنند که براساس بررسی‌های صورت گرفته یک نرم‌افزار سرقت اطلاعات و جاسوسی از کاربران است. از همین رو ابعاد استفاده از چنین اپ‌هایی را در مجله این شماره مرور کرده‌ایم. بد نیست بدانید استفاده از چنین نرم‌افزارهایی نه‌تنها باعث نگرانی بسیاری از کارشناسان شده، بلکه حتی وزیر ارتباطات نیز نسبت به گسترش استفاده از فیلترشکن‌ها و نرم‌افزارهای این چنینی هشدار داده است.

* همچنین اگر درباره فناوری بلاک‌چین کنجکاو هستید یا می‌خواهید درباره کارکرد پول‌های مجازی بدانید، توصیه می‌کنیم پرونده مفصل این شماره از مجله تلفن‌همراه که ابعاد این فناوری را واکاوی کرده را از دست ندهید.

* اگر به عکاسی با گوشی هوشمند نیز علاقه دارید، آموزش گام‌گام هنر عکاسی با موبایل در شماره خرداد ماه مجله تلفن‌همراه آورده شده که می‌توانید با مطالعه آن لحظه‌های زیباتری از زندگی را با گوشی ثبت کنید.

* در بخش پرونده ویژه این شماره نیز می‌توانید با تمام جایگزین‌های داخلی و خارجی پیام‌رسان تلگرام آشنا شوید.

** در بخش حوادث این شماره هم مهم‌ترین اخبار و رویدادهای حوادثی یک ماه اخیر را که در فضای مجازی کشور اتفاق افتاده را می‌توانید بخوانید.

ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

از شکست سرعت اینترنت همراه تا جایگزین‌های تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟