تبدیل میتسوبیشی قدیمی به لامبورگینی!...


...

در قشر علاقه‌مند به خودرو کارهای عجیب و غریب فراوانی دیده شده که برخی از آنها بسیار خلاقانه و برخی بسیار پر هزینه هستند. لامبورگینی رونتون نیز یکی از محبوب‌ترین خودروهای تاریخ لامبورگینی بوده و هر کسی توان سواری با یکی از این خودروها را ندارد. با گذشت ۱۲ سال از تولید این خودرو هنوز به‌حدی هیجان‌انگیز هست که نمونه‌های موجود از این محصول قیمت گزافی دارند و یک عشق ماشین از کشور روسیه توان پرداخت چنین مبلغی را نداشته است و در اقدامی کاملا خلاقانه اقدام به شبیه‌سازی رونتون کرده است. این فرد یک دستگاه میتسوبیشی GTO مدل ۱۹۹۱ فرسوده را مورد هدف قرار داده تا شبیه به لامبورگینی رونتون کند اما بنظر می‌رسد چندان موفق نبوده است.

تبلیغات

تبدیل میتسوبیشی قدیمی به لامبورگینی!...

میتسوبیشی مذکور از لحاظ فنی تغییری نداشته و فقط در بخش ظاهری با ترفندهای مختلف شبیه به یک لامبورگینی کج و کوله شده و بنابر ادعای مالک قصد فروش آن را نیز دارد. در برخی از المان‌های اصلی ظاهری مانند چراغ‌های جلو می‌توان شباهت با محصول لامبورگینی را لمس کرد اما فرم بدنه چندان شبیه به خودروهای لامبورگینی نشده است. زمانی که از روبرو به این لامبورگینی دست‌ساز نگاه می‌کنیم چندان بد بنظر نمی‌آید اما شرایط در بخش‌های دیگر اسفناک است و اصلا شباهتی نمی‌توان یافت. رینگ‌های ارزان قیمت و زشت و ورودی‌های هوای غیر واقعی واقعا ناامید کننده هستند.

تبدیل میتسوبیشی قدیمی به لامبورگینی!...

در بخش عقب قاب چراغ‌ها بسیار دوست داشته‌اند شبیه به رونتون باشند اما جای هیچ حرفی باقی نمی‌ماند که واقعا بد از آب درآمده‌اند. بیش از این شاهد نمونه‌های مشابهی بودیک که به واقعیت نزدیک‌تر بودند اما تلاش این فرد روسی چندان موفق نبوده است. در بخش داخلی نیز بنظر می‌رسد هیچ تغییری در میتسوبیشی اعمال نشده و جالب اینجاست که سازنده این اثر نه‌چندان جالب برای فروش قیمتی برابر با ۶۰۰ هزار روبل یا ۹۷۰۰ دلار را در نظر گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی