درگ نیسان جی تی آر و دوج | فیلم


سرانجام انتظارها به پایان رسید و نسخه 2017 گودزیلای ژاپنی چشم‌ها را به خود خیره کرد. بی‌شک یکی از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی نیسان GT-R 2017 است. بسیاری معتقدند مدل 2017 نیسان GT-R، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این خودرو در تاریخ 10 ساله‌اش بوده است. بیشتر تغییرات GT-R 2017 ظاهری بوده‌اند. پس از مدت‌ها که نیسان همواره با...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

درگ  نیسان جی تی آر و دوج | فیلم

درگ نیسان جی تی آر و دوج | فیلم...

درگ  نیسان جی تی آر و دوج | فیلم

درگ دو سوپر اسپرت ژاپنى نیسان و آکورا |فیلم...

درگ  نیسان جی تی آر و دوج | فیلم

درگ دیدنی چندین غول خودرو | فیلم...

سرانجام انتظارها به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۷ گودزیلای ژاپنی چشم‌ها را به خود خیره کرد. بی‌شک یکی از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی نیسان GT-R 2017 است. بسیاری معتقدند مدل ۲۰۱۷ نیسان GT-R، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این خودرو در تاریخ ۱۰ ساله‌اش بوده است.

بیشتر تغییرات GT-R 2017 ظاهری بوده‌اند. پس از مدت‌ها که نیسان همواره با تغییرات کوچکی GT-R را عرضه می‌کرد، این بار تصمیم گرفته تا ازنظر ظاهری دستی به سر و روی این گودزیلای پرسر و صدا بکشد. درواقع نیسان، GT-R را با آخرین تغییرات خط تولید خود هماهنگ‌تر ساخته است. بامپرهای جلو و عقب کاملاً جدید، هود، جلوپنجره و رکاب‌های بازطراحی شده به همراه یک دیفیوزر با دریچه های هوا در عقب، محسوس‌ترین تغییرات ظاهری GT-R 2017 هستند.

فرمان خودرو نیز نسبت به گذشته تفاوت‌هایی داشته و همچنین پدال‌های دستی تعویض دنده در پشت فرمان نیز دگرگون‌شده‌اند. صندلی‌ها راحت‌تر و سبک‌تر از قبل هستند. وزن بخش داخلی خودرو به لطف استفاده از رویه چرم در داشبورد، کمتر شده است.

(۱۴۴)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : درگ خیابانی, دوج چلنجر هلکت, نیسان GT-R 2017, نیسان جی تی آر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا