سمینار آموزشی گردشگری الکترونیک درکرمانشاه برگزار شد


سمینار آموزشی گردشگری الکترونیک درکرمانشاه برگزار شد

جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، در خصوص برگزاری این سمینار آموزشی با اشاره به اهمیت گردشگری الکترونیک و نقش آن در رونق صنعت گردشگری اظهار داشت: گردشگری الکترونیک در واقع تلفیقی از صنعت گردشگری و فناوری های الکترونیکی است. در گردشگری الکترونیک بازدید از آثار تاریخی، بناهای قدیمی، صنایع دستی، جاذبه های طبیعی و نیز موزه های...

سمینار آموزشی گردشگری الکترونیک با حضور فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری استان کرمانشاه روز سه شنبه 1 خرداد برگزار شد.

جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، در خصوص برگزاری این سمینار آموزشی با اشاره به اهمیت گردشگری الکترونیک و نقش آن در رونق صنعت گردشگری اظهار داشت: گردشگری الکترونیک در واقع تلفیقی از صنعت گردشگری و فناوری های الکترونیکی است.

در گردشگری الکترونیک بازدید از آثار تاریخی، بناهای قدیمی، صنایع دستی، جاذبه های طبیعی و نیز موزه های مقصد گردشگری در کمترین زمان و هزینه و بدون طی مسافت انجام می گیرد.

همچنین گردشگران با استفاده از خدمات گردشگری الکترونیک می توانند پیش از عزیمت به مقصد دلخواه خود، اطلاعات کلی درخصوص وضعیت جغرافیایی، آب و هوا، نوع راه های ارتباطی، مهمترین جاذبه های تاریخی و گردشگری و نوع سرویس هایی که در آنجا به گردشگران ارائه می شود را کسب کنند.

او در ادامه بر لزوم آموزش گردشگری الکترونیک به مردم نیز تأکید کرد و گفت: «گردشگری الکترونیک در ایران و به تبع در استان کرمانشاه امری نوپا است، لذا باید تلاش کنیم تا با آموزش بخش خصوصی دخیل در صنعت گردشگری و نیز مردم آن را جا بیندازیم.»

بالایی در ادامه گفت: «سمینار آموزشی گردشگری الکترونیک، امروز با حضور 100 نفر از مدیران و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی، راهنمایان جهانگردی، مدیران و کارکنان بازاریابی تاسیسات گردشگری، فعالین و دانشجویان گردشگری در اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد. »

او بررسی الگوهای موفق گردشگری الکترونیکی در دنیا، گردشگری الکترونیکی و جهانی شدن، شبکه های اجتماعی و گردشگری الکترونیکی، فناوری های نوین و گردشگری الکترونیک، بازاریابی الکترونیکی گردشگری و بازاریابی گردشگری مبتنی بر رسانه های دیجیتال را از محورهای برگزاری این سمینار عنوان کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
گردشگری الکترونیک ، سمینار گردشگری ، کرمانشاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟