اختصاص 22میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان آتش‌نشانی کردستان


اختصاص 22میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان آتش‌نشانی کردستان

سنندج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: 22 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرهای بالای صدهزار نفر جمعیت کردستان اختصاص یافت.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، امیر قادری گفت: با پیگیری های به عمل آمده، از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، مبلغ ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری های ۴ شهر بالای صدهزار نفر جمعیت استان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: با توجه به محدودیت قوانین بودجه ای، تخصیص اعتبار برای شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارای محدودیت هایی بود که با رایزنی صورت گرفته از محل طرح تجهیز و ساماندهی آتشنشانی و خدمات ایمنی و نجات در قالب تبصره ۳ ماده ۴۱ و همچنین قانون مالیات بر ارزش افزوده و خرید ماشین آلات مندرج در قانون بودجه سال ۹۶، این میزان اعتبار اختصاص یافت.

وی بیان کرد: این اعتبار برای شهرداری های سنندج و سقز هر کدام به مبلغ ۷۶۳ میلیون تومان و بانه و مریوان هرکدام به مبلغ ۳۵۲ میلیون تومان است.

معاون عمرانی استاندار کردستان افزود: شهرداری های شهرهای مذکور مؤظف هستند بستر لازم برای دریافت این اعتبارات را فراهم و با توجه به ضرورت نوسازی ناوگان و تجهیزات سرویس دهی به آتشنشانی های این شهرها، اعتبارات دریافتی را در این راستا هزینه کنند.

کد خبر 4305109

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا