مقاومت و حماسه خرمشهر شیرازه دشمن را درهم شکست


مقاومت و حماسه خرمشهر شیرازه دشمن را درهم شکست

ساری - فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: مقاومت 33 روزه مدافعان شهر خرمشهر، شیرازه دشمن را درهم شکست و استراتژی آنان را برهم ریخت.


به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمیدرضا رستمیان ظهر پنجشنبه به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و در ستاد سپاه کربلا بابیان اینکه مقاومت ۳۳ روزه مدافعان شهر خرمشهر، شیرازه و استراتژی دشمن و بنی‌صدر را برهم زد اظهار داشت: نماد مقاومت ما در حماسه خرمشهر با هدیه ۴۱۹ شهید در مقاومت۳۳ روزه شکل می‌گیرد و مدافعان خرمشهر اعم از مرد و زن کوچه به کوچه و خیابان به خیابان مقاومت کردند.

وی به نقش نیروهای مردمی در حماسه مقاومت و آزادسازی خرمشهر اشاره و اضافه کرد: خرمشهر فقط میدان نظامی نبود و مقاومت مردمی در آن چشمگیر بود و نبرد علوی و عاشورایی در آن رقم خورده است و عده‌ای در قالب مدافعان شهر، مدافعان وطن و انقلاب برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و این الگو، عاشورایی و علوی‌ است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ادامه داد: وقتی از دور به دفاع مقدس نگاه می‌کنیم همه‌چیز عالی و خوب است اما طیف لیبرال که بنی‌صدر در رأس آن قرار داشت، با استکبار جهانی همراه بود و قائل به نیروهای مردمی در میدان نبود و یقیناً خیانت بنی‌صدر سبب شد تا خرمشهر پس از ۳۳ روز مقاومت، سقوط کند.

سردار رستمیان، بابیان اینکه تمام فرضیات دشمن فتح تهران بود اظهار داشت: مقاومت ۳۳ روزه خرمشهر به آنان فهماند که این تصور خام و باطل خواهد بود.

کد خبر 4305298

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا