عکس ؛ فاش شد ؛ ماجرای پول دادن وزارت ورزش به سرمربی پرسپولیس


ژبا توجه به نامگذاری سال 1397 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی، انتشار مطلب فوق حواشی‌ای را در فضای مجازی به وجود آورد. بسیاری از کانال‌های معاند، این موضوع را بهانه کردند و نظام جمهوری اسلامی را مورد انتقاد قرار دادند. البته برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس فیلمی با این مضمون در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که بسیاری...

ماجرای پاداش ۲۵۰ میلیون تومانی برانکو از وزارت ورزش

عکس ؛ فاش شد ؛ ماجرای پول دادن وزارت ورزش به سرمربی پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۱
عکس ؛ فاش شد ؛ ماجرای پول دادن وزارت ورزش به سرمربی پرسپولیس

از چند روز پیش نامه‌‌ای جعلی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان ۲۵۰ میلیون تومان به حساب برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس واریز کرده تا فیلمی در اینستاگرام خود در جهت حمایت از کالای ایرانی به اشتراک بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژبا توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی، انتشار مطلب فوق حواشی‌ای را در فضای مجازی به وجود آورد. بسیاری از کانال‌های معاند، این موضوع را بهانه کردند و نظام جمهوری اسلامی را مورد انتقاد قرار دادند. البته برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس فیلمی با این مضمون در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که بسیاری می‌گویند که این ویدئو به رفاقت برانکو و مجید ساعدی‌فر برمی‌گردد.

ساعدی‌فر در دوره‌ای پزشک تیم ملی بود و روی نیمکت تیم برانکو می‌نشست و همچنین تولید کننده‌ی دوبنده‌هایی بود که دو کشتی‌گیر اروپایی در رقابت‌های قهرمانی کشتی اروپا بر تن کرده بودند.

برخی مدعی هستند که برانکو‌ با انتشار این فیلم می‌خواست این موفقیت را به ساعدی‌فر تبریک بگوید. در ادامه ویدئویی که برانکو‌ در اینستاگراممنتشر کرد را مشاهده می‌ کنید

عکس ؛ فاش شد ؛ ماجرای پول دادن وزارت ورزش به سرمربی پرسپولیس

خبرنگاران

دسته بندی ها : اخبار داغ , اینستاگرافی , پرسپولیس , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : اینستاگرام برانکو ایوانکوویچ, برانکو ایوانکوویچ, پرسپولیس تهران, سرمربی پرسپولیس, وزارت ورزش و جوانان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی