شیخ ویسی: 100 درصد قراردادم را از استقلال خوزستان طلب دارم!


شیخ ویسی: 100 درصد قراردادم را از استقلال خوزستان طلب دارم!

دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: 50 درصد مبلغ قراردادم را از سال اول و 50 درصد از سال دوم از باشگاه طلب دارم.

شیخ ویسی: 100 درصد قراردادم را از استقلال خوزستان طلب دارم!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شیخ ویسی، دروازه بان ۳۱ ساله باشگاه استقلال خوزستان که در لیگ شانزدهم و هفدهم برای این تیم عملکرد خوبی داشت و در ۲ فصل، یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، پس از اتفاقات سال ۱۳۹۶ و بدقولی مسئولان این تیم تصمیم گرفت تا از جمع آبی های دیار کارون جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد اما هنوز به صورت قطعی این کار را انجام نداده و بیان کرده به احتمال ۹۹ درصد راهی تیم دیگری خواهد شد.

او که سابقه بازی در تیم های سایپا، فجرسپاسی و نفت تهران را دارد، پس از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم جایگزین فرناندو خسوس شد و حالا پس از دو سال بازی برای این تیم، در صدد است تا در تیم دیگری به فعالیت بپردازد.

بر همین اساس، گفت و گو کردیم با وحید شیخ ویسی، دروازه بان تیم استقلال خوزستان؛

او در این باره بیان کرد: مشکلات زیادی در لیگ هفدهم داشتیم و خوشحالم که تیم در لیگ ماندنی شد. ۵۰ درصد از قرارداد سال اول و ۵۰ درصد از سال دوم طلب دارم و به نوعی ۱۰۰ درصد از قراردادم را در ۲ سال دریافت نکردم.

شیخ ویسی افزود: به احتمال ۹۹ درصد از استقلال خوزستان می روم اما چون هنوز تکلیف نیمی از سرمربیان تیم های لیگ برتری مشخص نشده، پیشنهاد جدی ای ندارم و منتظر هستم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

دروازه استقلال خوزستان ادامه داد: از نظر مالی شرایط خوبی نداشتیم و اذیت شدیم، به هرحال فرصت برای تصمیم گیری زیاد است و امیدوارم برای حضور در لیگ هجدهم تصمیم درستی بگیرم.

انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی درباره شرایط استقلال خوزستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی