شورولت کامارو زد ال 2018 | فیلم


شورولت کامارو زد ال 2018 | فیلم

شورلت گویا یک معیار عملکردی جدید برای سال 2018 در نظر گرفته است این جمله با توجه به تمرکز بی سابقه ای این خودرو ساز در بحث سیستم تعلیق و و آیرودینامیک شورلت کامارو  ZL1 1LE بر اساس تکنولوژی های مسابقه ای و همچنین استفاده از لاستیک های گودیر ایگل F1 سوپراسپرت 3R تابستانه در آن گفته شد. شورلت کامارو  ZL1 1LE را باید بهترین مدل از نظر...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

شورولت کامارو زد ال 2018 | فیلم

معرفی قوی‌ترین کاماروی تاریخ، زد ال مدل 2017 ...

شورولت کامارو زد ال 2018 | فیلم

لذت آفرود با طعم شورولت کلرادو | فیلم...

شورولت کامارو زد ال 2018 | فیلم

تست شتاب شورلت کوروت زد آر 1 | فیلم...

شورلت گویا یک معیار عملکردی جدید برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته است این جمله با توجه به تمرکز بی سابقه ای این خودرو ساز در بحث سیستم تعلیق و و آیرودینامیک شورلت کامارو ZL1 1LE بر اساس تکنولوژی های مسابقه ای و همچنین استفاده از لاستیک های گودیر ایگل F1 سوپراسپرت ۳R تابستانه در آن گفته شد.

شورلت کامارو ZL1 1LE را باید بهترین مدل از نظر عملکرد در کامارو ها دانست. در تست های اولیه، شورلت کامارو ZL1 1LE جدید در حدود ۳ ثانیه سریع تر از مدل استاندارد ZL1 کوپه جنرال موتورز است. آیرودینامیک: ویژگی های جدید از جمله طراحی بال عقب فیبر کربن، فرمان خاص و دماغه تیز و کشیده در فیس جلو که سبب تولید نیروی دان فورس و پایداری بیشتر آن می شود.

سیستم تعلیق قابل تنظیم: این ویژگی شورلت کامارو ZL1 1LE را باید از ویژگی های خودرو های مسابقه دانست. تعلیقی بسیار سبک وزن و مولتی ماتیک از نوع DSSV (تعلیق پویا قابل تنظیم) که با کمک فنر و دامپر قابل تنظیم به شما یک سواری اسپرت را می دهد. در بخش عقب نیز از نوار تثبیت کننده سه راهه و قابل تنظیم استفاده شده و همه از مولفه های مثبت در جهت عملکرد مطلوب است.

چرخ ها و لاستیک: رینگ ها دارای طراحی جدید و بسیار سبک وزن آلومینیومی هستند یک اینچ بزرگتر اما یک اینچ در قطر ،علاوه بر آن استفاده از لاستیک های جدید گودیر ایگل F1 سوپراسپرت ۳R که موجب چسبندگی بهتر این خودرو می شوند.وزن سبک تر: رینگ و سیستم تعلیق سبک ، همراه با کاهش ضخامت شیشه عقب و صندلی عقب سبک تر کمک به کاهش وزن خودرو در حدود ۶۰ پوند (۲۷ کیلوگرم) نسبت به مدل ZL1 کوپه استاندارد شده است.

(۲۷۹)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : جنرال موتورز, خودروی شورولت, شورولت, شورولت کامارو, شورولت کامارو ZL1, کامارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است