سرمایه‌گذاران ترک در طرح‌های گردشگری اردبیل مشارکت می‌کنند


سرمایه‌گذاران ترک در طرح‌های گردشگری اردبیل مشارکت می‌کنند

اردبیل – استاندار اردبیل از اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران ترکیه برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در احداث طرح‌ها و سایت‌هایی گردشگری در این استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار با سرمایه گذاران ترکیه اضافه کرد: این سرمایه گذاران با ارائه تجربیات خود؛ برای مشارکت در طرح های گردشگری استان اردبیل بویژه در بخش احداث مجتمع های آبگرم، سایت های گردشگری تله کابین و پیست اسکی اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به مشترکات فرهنگی و طبیعی فی مابین بیان داشت: بیشترین و متنوع ترین آبگرم های درمانی جهان در این استان وجود دارد، علاوه بر این طبیعت بکر و تنوع آب و هوایی منحصر به فرد آن بر مزیت ها و جاذبه های گردشگری آن افزوده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه این گروه سرمایه گذاری ترک در زمینه گردشگری فعالیت دارند، تاکید کرد که از جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف به خصوص در حوزه گردشگری به گرمی استقبال و حمایت می کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند و پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اردبیل متذکر شد: با تمام توان از سرمایه گذاران حوزه های مختلف در این استان حمایت می کنیم.

در این جلسه مقرر شد طرفین با بررسی پیشنهادها و پس از بررسی های لازم، جهت عملیاتی و نهایی کردن زمینه های سرمایه گذاری اقدام کنند.

کد خبر 4305412

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟