عکس ؛ اینستاگرافی ؛ پیام احساسی هانی نوروزی برای پدرش


هانی نوروزی پسر کاپیتان ابدی تیم فوتبال پرسپولیس هادی نوروزی در پستی اینستاگرامی با انتشار تصویری از خودش در کنار پدرش پیامی احساسی منتشر کرد. هادی نوروزی‌پوری (زادهٔ 1 تیر 1364 در کپورچال بابل، درگذشتهٔ 9 مهر 1394 در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران و کاپیتان تیم پرسپولیس تهران بود. وی در فصل 1385–1386 به پرسپولیس پیوست،...

پیام هانی نوروزی برای پدر مرحومش هادی نوروزی در اینستاگرام

عکس ؛ اینستاگرافی ؛ پیام احساسی هانی نوروزی برای پدرش

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۸
عکس ؛ اینستاگرافی ؛ پیام احساسی هانی نوروزی برای پدرش

هانی نورزوی تصویری از خودش در کنار پدرش به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هانی نوروزی پسر کاپیتان ابدی تیم فوتبال پرسپولیس هادی نوروزی در پستی اینستاگرامی با انتشار تصویری از خودش در کنار پدرش پیامی احساسی منتشر کرد.

عکس ؛ اینستاگرافی ؛ پیام احساسی هانی نوروزی برای پدرش

هادی نوروزی‌پوری (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۶۴ در کپورچال بابل، درگذشتهٔ ۹ مهر ۱۳۹۴ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران و کاپیتان تیم پرسپولیس تهران بود.

وی در فصل ۱۳۸۵–۱۳۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند. پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به‌مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۱۳۸۸–۱۳۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل تیم مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل، بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که در نهایت افشین قطبی او را به تیم ملی دعوت کرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : پرسپولیس, کاپیتان مرحوم پرسپولیس, نوروزی, هادی نوروزی, هانی نوروزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس