بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان


موثرترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کدامند؟ بهترین راه بزرگ کردن آلت تناسلی مردان باوجود اینکه مردان می دانند که اندازه آلت از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما این افسانه دایمی و همیشگی وجود داشته و دارد که شجاعت جنسی وابسته به بزرگی آلت است. این در حالی است که رضایتمندی جنسی به چندین عامل وابسته است که اندازه...

موثرترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کدامند؟

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردانبهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین راه بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

باوجود اینکه مردان می دانند که اندازه آلت از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما این افسانه دایمی و همیشگی وجود داشته و دارد که شجاعت جنسی وابسته به بزرگی آلت است.
این در حالی است که رضایتمندی جنسی به چندین عامل وابسته است که اندازه آلت تنها یکی از آن هاست.
باید توجه داشت، بزرگی آلت تناسلی معادل رضایتمندی کامل جنسی نیست.

گرایش تمایلات و توجهات به اندازه آلت اگرچه اندازه آلت تناسلی به عنوان یکی از جنبه های آناتومی بدن انسان مورد توجه بوده ،اما گرایش و توجه به آن نیز متفاوت بوده و هست.

آلت تناسلی از چه زمانی شروع به بزرگ شدن میکند و تا چه زمانی رشد میکند

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردانبهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

اندازه آلت بر مبنای زمینه های ژنتیکی فرد تعیین می شود.اندازه آلت تناسلی در طی بلوغ تغییر می کند. رشد آلت بین سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی شروع می شود،البته این زمان در بعضی پسربچه ها زودتر و بعضی دیرتراست.
در ابتدا بیضه ها شروع به بزرگ شدن کرده و رویش مو های ناحیه تناسلی آغاز می شود.رشد آلت ابتدا در طول وسپس درقطر صورت می گیرد.اندازه متوسط آلت تناسلی افراد بالغ در حالت معمولی(شل) بین۶ تا ۱۱ سانتی متر است.نوجوانان برای آگاهی از اندازه قطعی آلتشان باید تا ۱تا ۲ سال پس از توقف رشد قدی خود صبر کنند.

بسیاری از مردان بابت سایز و قد آلت تناسلی خود نگرانیهایی دارند و تصور میکنند طول آلت آنها به اندازه کافی نیست ! این افراد برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود دست به امتحان عملهای جراحی مختلف و استفاده از داروها و روشهای متفاوت فیزیکی میزنند . به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی اگر در مورد افزایش سایز و روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند گزینه دردناک و البته گران قیمت پیش رو دارید که برخی از آن ها از سوی متخصصین تضمین شده هم نیستند.

موثرترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی کدام است؟

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

مردان اغلب تصور می کنند آلت تناسلیشان خیلی کوچک است. که البته باید بدانید که این مسئله کاملا طبیعی بوده و اغلب مردان چنین نگرانی ای را دارند.متاسفانه تصور غلطی که توسط فیلم های غیراخلاقی رواج پیدا کرده است این است که برای لذت بردن از رابطه جنسی باید آلت بزرگی داشته باشید. ولی این تصور کاملا اشتباه است.

در مطالعه ای که در سال 2017 نشان داد که ترکیبی از بوسه های عمیق، تحریک ناحیه تناسلی و رابطه دهانی بیشتر و بهتر از دخول می تواند یک زن را به ارگاسم برساند.

به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی اگر در مورد افزایش سایز و روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند گزینه دردناک و البته گران قیمت پیش رو دارید که برخی از آن ها از سوی متخصصین تضمین شده هم نیستند.

در این مقاله جدیدترین روش هایی که برای بزرگ شدن آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد را به ترتیب از بدترین روش تا روش هایی که درد و ناراحتی کمتری دارند را به ترتیب با شما در میان می گذاریم.

دکتر جیمز الیست Dr. James Elist ، جراحی در لس آنجلس ادعا می کند که تنها جراح جهان است که با استفاده از ایمپلت سیلیکونی می تواند طول و ابعاد آلت تناسلی را افزایش دهد.

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

الیست ادعا می کند که با این جراحی می تواند 1.5 اینج طول و 2.5 اینچ دور آلت نناسلی را افزایش دهد و در حال حاضر 1300 ایمپلنت جاگذاری کرده است. مشکل این روش قیمت 13 هزار دلاری جراحی و خطر عفونت یا شکستگی ایمپلنت است.

برخی جراحان می توانند با با برش یک رباط، طول آلت تناسلی مردان را افزایش دهند. این کار کمک می کند آلت تناسلی بیشتر به سمت بیرون متمایل شود. البته این جراحی ممکن است با خطرات جدی از جمله ایجاد بافت اسکار و نعوظ دردناک ، عفونت یا از دست دادن حساسیت و عملکرد همراه باشد.به علاوه هزینه آن 9 هزار دلار است و مطالعات نشان داده است که در این روش تقریبا نیم اینچ به اندازه طول آلت تناسلی اضافه می شود که بسیار کمتر از انتظارات بیمار است.

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان,آلت تناسلی مردان,سایز آلت تناسلی مردان,بزرگ کردن آلت,افزایش طول آلات تناسلی

با استفاده از این روش جراحان ، چربی بدن خود فرد را با لیپوساکشن liposuction خارج کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلی تزریق کنند. در این روش احتمالا افزایش طول حدود 1 اینچی در طول و دور آلت تناسلی را تجربه خواهید کرد. نتیجه آن دائمی نیست و بعد از مدتی به اندازه اولیه باز خواهید گشت. البته این روش هم با عوارضی همراه است.

در یکی از موارد ثبت شده بیماری 30 ساله بعد از این جراحی به خاطر منتقل شدن چربی از آلت تناسلی به بافت ریه بر اثر عدم توانایی تنفس از دنیا رفت.

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق پلاسمای غلیظ غنی از پلاکت PRP یک روش نسبتا جدید است که در آن پلاسمای غنی از پلاکت خودتان را به آلت تناسلی تزریق می کنند که با تحریک جریان خون باعث بزرگ تر شدن آلت می شود. در حال حاضر تحقیقات کافی برای اثر گذاری بلند مدت این روش وجود ندارد.

بزرگ کردن آلت تناسلی، استفاده از دستگاه های کشنده یا extenders

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

دستگاه اکستندر مگنت دار یا کشنده آلت وسیله‌ای است که بر اساس کشش عمل می‌کند. این وسیله متشکل از یک حلقهٔ پلاستیکی است که به دو میلهٔ دینامیکی متصل است. در بالای این دو میله یک ساپورت پلاستیکی همراه نوار سیلیکونی تعبیه شده‌است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) را در قسمت خاص خود نگه می‌دارد. دستگاه اکستندر یک نیروی تدریجی و مداوم حدود ۶۰۰ تا 1500 gr/cm2 را به مقطع آلت وارد می‌کند که این نیروی کشش باعث تحریک در جهت تطابق و رشد لیگمان‌های نگهدارنده و corpus cavernosum و بقیه بافت‌های آلت می‌شود.

برخی از کارشناسان معتقدند این دستگاه ها ممکن است موثر باشند ولی سایر متخصصین معتقدند که استفاده از این دستگاه ها ارزش ناراحتی و حساسیت های احتمالی در آینده را ندارد.

تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده جواب محکمی ارائه نکردند به علاوه این که استفاده از این دستگاه ها در طول روز روی حساس ترین قسمت بدن به هیچ عنوان راحت نیست.

بزرگ کردن سایز آلت تناسلی به روش پنیمور

روش پنیمور به عنوان یکی از معتیرترین روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی در دنیا میباشد . این روش که بر پایه یکسری تمرینات مخصوص روزانه بنا شده است ، در حقیقت بی عارضه ترین روش محسوب میشود .

این روش سالهاست که در کشورهای آمریکایی و اروپایی استفاده میشود .تا به امروز تحقیقات مفصلی بر روی این روش انجام شده و امروزه توسط پزشکان سکسولوژیست در سراسر دنیا توصیه میشود.

در این روش اگر این تمرینات را به دقت و بدون وقفه انجام دهید ،معمولاً اثر آن بعد از سه هفته تا یک ماه شروع شده و تا ۶ماه کامل میشود . معمولاً بین٢ سانتیمتر به محیط آلت تناسلی اضافه / ١ تا ۵ / ۳تا ۱۰ سانتیمتر به طول و حدود ۵ میشود.درصد موفقیت این روش تا به امروز % ٩٨ گزارش شده است .این روش حتی به تقویت کیفیت اسپرم نیز منجر می شود.

دیده شده است که بروز آثار این روش به یکسری از فاکتورهای فردی ارتباط دارد .بطور مثال سیگار باعث تضعیف آثار این روش شده و برعکس ، تغذیه مناسب و مرتب انجام دادن این تمرینات باعث تقویت این روش میشود.

مراحل انجام تمرینات پنیمور Penimore

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
استفاده از حوله گرم :
یک حوله یا پارچه تمیز را انتخاب و گرم کرده و به مدت ۱دقیقه به دور آلت تناسلی بپیچید و یا اگر میخواهید تمرینات را در حمام انجام دهید میتوانید به مدت ۳۰ ثانیه آلت تناسلی را زیر آب گرم نگه دارید . این کار باعث افزایش خونرسانی و الاستیسیته آلت تناسلی می شود . هر چه خونرسانی به آلت تناسلی بهتر باشد ، رشد آن بهتر و سریعتر خواهد بود .
تمرینات کششی :
این تمرین باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود . افرادی که می خواهند آلت تناسلی آنها بیشتر رشد طولی داشته باشد میتوانند بیشتر از این تکنیک استفاده نمایند .چندین نوع تکنیک در این زمینه وجود دارد که شما میتوانید یکی را انتخاب کرده و آن را انجام دهید . این تمرینات را میتوانید در حالت ایستاده و یا نشسته انجام دهید که به شرح زیر می باشد . نکته مهم در مورد این تمرینات این است که حتماً آلت تناسلی شل باشد ، زیرا در غیر اینصورت آثار تمرینات ظاهر نخواهد شد . سر آلت تناسلی را با انگشتان یک دست بگیرید ، در حالت استراحت( آنقدر محکم نگیرید که خونرسانی آن مختل شود ) سپس آلت تناسلی را بسمت جلو بکشید تا حدی که میتوانید (البته نباید احساس درد داشته باشید) و به مدت ۱دقیقه نگه دارید و سپس آنرا آرام رها کرده و به مدت چند ثانیه (حدوداً ۱۰ ثانیه) به آن استراحت دهید و عمل فوق را ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید و سپس به مدت ۱۰ دقیقه استراحت کنید .
تمرینات رشد و گردش خون :
بعد از تمرینات کششی حتماً باید تمرینات رشد و گردش خون را انجام داد ، زیرا باعث افزایش گردش خون در آلت تناسلی شده و موجب رشد آن میشود . برای این منظور آلت تناسلی را به سمت جلو نگه داشته و با دست دیگر حدود ۳۰ ضربه آرام به آن وارد کنید باید مواظب باشید تا ضربات به مناطق حساس مانند بیضه ها برخورد نکند .
استفاده ار ماده لیز کننده :
سعی کنید در طول انجام تمرینات از یک ماده لیز کننده استفاده کنید تا به دم و تشکیلاتتان آسیب وارد نشود.
ماساژ و گرم کردن :
پس از انجام مراحل ذکر شده نوبت ماساژ و استراحت میرسد که باید به نرمی انجام شود . میتوانید از حوله گرم نیز استفاده کنید و در پایان میتوانید آلت تناسلی را شسته و آن را خشک نمایید .
این روش ممکن است شما را تحریک به انجام خود ارضایی کند پس مراقب باشید تا در انجام تمرینات افراط نکنید

مضرات خود ارضایی در مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با گیاهان دارویی

۱- جینسنگ یک گیاه رازآلود

گفته می شود جینسنگ قرمز کره ای از طریق گینسنوزید که جزئی از گیاه است به عملکرد سیستم عصبی سرعت می بخشد. در حالی که هیچ شواهد علمی قطعی وجود ندارد که جینسنگ باعث افزایش اندازه آلت تناسلی مردان می شود، مردانی که قرص عصاره جینسنگ را به عنوان بخشی از یک مطالعه در کره جنوبی مصرف کردند، بعد از مصرف مکمل ها برای چندین هفته مایع منی و عملکرد بهتر جنسی را تجربه کردند.

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان جینسنگ با چندین دارو تداخل دارد و می تواند عوارض جانبی منفی را برای افراد مبتلا به سرطان های خاص، بیماری های قلبی، بی خوابی و سایر اختلالات ایجاد کند. قبل از شروع به مصرف جینسنگ قرمز کره ای حتما با پزشک خود صحبت کنید. اگر شما از مکمل های جینسنگ استفاده می کنید، به دنبال مکمل برچسب “ریشه جینسنگ کره ای” باشید و ۵۰۰ میلی گرم در روز مصرف کنید. از آنجا که مکمل های گیاهی توسط سازمان غذا و دارو عرضه نمی شود مصرف آنها همیشه با ریسک همراه است. اطمینان حاصل کنید که مکمل ها را از یک شرکت معتبر خریداری می کنید و هرگز بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنید.

۲- گیاه چهل سکه مصرف کنید

جینکو یا درخت چهل سکه قدیمی ترین درخت در جهان است. تنها نماینده زنده از یک خانواده که بیش از 200 میلیون سال پیش وجود داشته است.

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

این گیاه اغلب برای تقویت حافظه مورد استفاده قرار می گیرد، اما همچنین به گردش خون کمک می کند و ممکن است جریان خون را به آلت تناسلی افزایش دهد. براساس یک مطالعه انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا، گیاه چهل سکه در کمک به مردان در مبارزه با افسردگی که می تواند منجر به اختلال عملکرد جنسی شود موثر است. مطالعه دیگری نشان داد که چهل سکه هیچ تاثیری ندارد. داده های علمی ناتمام هستند، اما از آنجا که چهل سکه حافظه را بهبود می بخشد و عوارض جانبی نسبتا کمی دارد، ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

چهل سکه را می توان به عنوان یک چای یا یک مکمل به شکل یک کپسول مصرف کرد. هر دو فرم این گیاه به طور گسترده در فروشگاه های بهداشت مواد غذایی در دسترس است. اگر سابقه تشنج داشته اید یا داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید، مکمل های چهل سکه را مصرف نکنید. برای اطمینان از اینکه این مکمل برای شما امن است یا خیر، به پزشک خود مراجعه کنید.

۳- به خوردن مکمل ماکا فکر کنید

این پودر به عنوان یک داروی تقویت قوای جنسی شناخته می شود. این شامل مکامید ها و مکانیک های فتوشیمیایی است که گفته می شود انرژی را افزایش داده و به مردان کمک می کند تا نعوظ را حفظ کنند. از آنجایی که مطالعات علمی قطعی بر روی این ماده انجام نشده است، بهتر است مصرف آن با احتیاط ادامه یابد. پیش از شروع به اضافه کردن این مکمل به روتین روزانه خود، مطمئن شوید که با پزشک خود صحبت می کنید.

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

۴- ال آرژینین مصرف کنید

این یک اسید آمینه است که منجر به افزایش جریان خون می شود و در طول نعوظ کمک می کند تا آلت تناسلی بزرگتر شود. یک مطالعه انجام شده در دانشگاه تل آویو نشان داد که برخی از مردان پس از مصرف این مکمل به مدت ۶ هفته بهبود می یابند. این محصول در فروشگاه های مواد غذایی طبیعی موجود است و دوز توصیه شده ۱ گرم سه بار در روز است.

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان اگر نیتروگلیسرین را برای قلب خود مصرف کنید، این مکمل نباید مصرف شود زیرا ممکن است باعثکاهش فشار خون شود. با پزشک خود در مورد اینکه باید ال آرژینین را مصرف کنید یا نه، صحبت کنید.

۵- برای بزرگ کردن آلت خود هندوانه بخورید!

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

این یک گیاه نیست، اما دارای خواصی است که ممکن است به افزایش اندازه و طول مدت نعوظ درست همانطوری که آرژنین کار می کند می تواند کمک کننده باشد. هندوانه حاوی اسید آمینه ای به نام سیترولیناست که به آرژنین تبدیل می شود و منجر به انقباض عروق خونی می شود. واقعیت این است که هندوانه دارای سیترولین است که یک یافته نسبتا جدید است، بنابراین هیچ مطالعاتی انجام نشده است تا نشان دهد که آن واقعا چقدر خوب کار می کند و یا اینکه چقدر هندوانه باید بخورید تا منافع آن را ببینید. با این حال، از آنجا که وقتی بحث از سلامت مردان سخن به میان می آید هندوانه به عنوان یک غذای فوق العاده در نظر گرفته می شود، شما نمی توانید هنگامی که فصل خوردن هندوانه است بسیار زیاد از آن بخورید.

همچنین دیدن فرمایید

.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb
انزال در مردان تقویت قوای جنسی دانستنیهای جنسی مردان
بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
بهترین روش ها برا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

-------------------------------------

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سه قانون شوپنهاور برای کسب موفقیت در زندگی