مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019


مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019

پیش از این تصاویر جاسوسی متعددی از آئودی S8 2019 منتشر شده است. این خودرو به منظور انجام تست‌های گوناگون چندین بار روانه پیست مشهور نوربرگ رینگ شده بود و هم‌اکنون اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز کرده است. این نسخه پرفورمنس که تقریباً از نظر ظاهری مشابه نسخه استاندارد است دارای برخی شاخصه‌های... نوشته مشخصات نسل جدید آئودی S8...

پیش از این تصاویر جاسوسی متعددی از آئودی S8 2019 منتشر شده است. این خودرو به منظور انجام تست‌های گوناگون چندین بار روانه پیست مشهور نوربرگ رینگ شده بود و هم‌اکنون اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز کرده است.

مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019
این نسخه پرفورمنس که تقریباً از نظر ظاهری مشابه نسخه استاندارد است دارای برخی شاخصه‌های متفاوت بوده و نشان می‌دهد که با یک سدان لوکس عادی طرف نیستید. واضح‌ترین تغییرات اعمال شده در بخش عقب هستند جایی که چهار خروجی اگزوز به همراه سپر جدید تفاوت‌هایی را نشان می‌دهند. نگاهی دقیق‌تر هم نشان می‌دهد دیفیوزر بکار رفته خاص S8 2019 می‌باشد.

مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019
در پروفایل جانبی از رکاب‌های متفاوت و رینگ‌های آلیاژی ویژه استفاده شده است. مهندسان آئودی همچنین سیستم ترمز کاراتر با کالیپرهای خاکستری را که نوشته آئودی اسپورت را به همراه دارند روی این خودرو نصب کرده‌اند.

مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019
هنوز مشخص نیست که آیا سپر بکار رفته روی نسخه‌های تست شده در مدل نهایی هم حاضر خواهد بود یا خیر زیرا این سپر کمی اسپورت تر از نسخه استاندارد A8 می‌باشد. البته شاید سپر یاد شده یک قطعه موقتی باشد زیرا به نظر می‌رسد مشابه سپری است که در پکیج اسپورت A8 استاندارد هم عرضه می‌شود.

مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019
عکاسان نتوانسته‌اند تصویری از کابین این خودرو بگیرند اما احتمال ایجاد تغییرات زیاد در آن وجود ندارد. البته انتظار داریم برخی شاخصه‌های خاص همچون فرمان اسپورت، تریم ویژه و نشان‌های S8 در کابین نصب شوند.

مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019
احتمالاً نیروبخش این سدان لوکس و اسپورت پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربویی خواهد بود که قدرت 550 اسب بخاری و گشتاور 767 نیوتون متری را در پورشه پانامرا توربو ایجاد می‌کند. البته این پیشرانه در S8 قدرت حدود 530 اسبی خواهد داشت.

مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019
اگر اخبار پیشین صحت داشته باشند این پیشرانه جدید باعث کاهش وزن حدود 100 کیلویی خواهد شد که به لطف استفاده از ساختار آلومینیومی میسر شده است. نسل جدید آئودی s8 شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت زیر 4 ثانیه داشته و حداکثر سرعت آن به 297 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

مشخصات نسل جدید آئودی S8 2019
نهایتاً باید منتظر مدل قوی‌تر S8 پلاس باشیم که از قوای محرکه پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid سود خواهد برد. اگر این موضوع رخ دهد قاعدتاً باید با یک هیولای 630 اسبی طرف باشیم.

انتظار می‌رود آئودی S8 2019 اواخر سال جاری معرفی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار